خبر یزد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

خبر یزد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/646180/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بنیاد گیلان، دستگاه برتر در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شد

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان

آیین تجلیل از دختران شاهد به مناسبت روز دختر در همدان

فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رسمی: کاپیتان تمدید کرد و یک فصل دیگر ماندگار شد

درمان غیر تهاجمی آسیب نخاعی ممکن می‌شود

حکایتی دلنشین از اردشیر رستمی

شاهکار مهندسی SpaceX

تکامل چگالی سیاهچاله

فروش برخی مدارس در طرح مولدسازی از شایعه تا واقعیت؟

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آزادسازی بلوار شهید موحدین در یزد

اختصاص تنها 5 درصد از سهمیه حج تمتع به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

آیین بدرقه زائران ایثارگر حج تمتع در استان البرز برگزار شد

دیدار با کتاب‌خوان‌ترین رهبر دنیا

شاهنامه شناسنامه ملت ایران است

شیشه‌های آینده از بامبو ساخته می‌شوند!

هوش مصنوعی یاد گرفته چطور انسان‌ها را فریب دهد!

محفل نویسندگان منادی در یزد برگزار می‌شود

تجربیات پایتخت و اصفهان در خدمت کیش/ رحیم سرهنگی و انتخاب مدیران جوان، آگاه و خبره

مادر شهیدان والامقام «محمدعلی و یوسف جاموسی» آسمانی شد

همه کتاب‌هایی که می‌خریم اما نمی‌خونیم!

مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان یزد معرفی شد

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

نمایشگاه کتاب 241 میلیارد تومان فروخت

فضا؛ یک عاشقانه سخت

416 کیلوگرم "شیشه" در یزد کشف شد

راهیابی سیده مریم موسوی به اردوی تیم ملی

ابرکوه، معطر به عطر حرم رضوی شد

کشف 416 کیلوگرم شیشه در یزد

افتتاح کارگاه اشتغالزایی در یزد

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

در دیدار رهبر انقلاب از نمایشگاه، چه کتاب‌هایی به ایشان معرفی شد؟

پروژه صاحب‌الزمان (عج) در خرداد به بهره‌برداری می‌رسد

پلمپ سه واحد شن و ماسه در یزد

ریزش چاه در یزد قربانی گرفت

برگزاری ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در یزد

اردوی جهادی دامپزشکی در میبد

به آرزو نرسیدیم و دیر دانستیم

یک کشف جدید در مرکز کهکشان

عملیات «وعده صادق» نمونه‌ای از دانایی و توانایی در کنار تعهد بود

سینه از آتش دل، در غمِ جانانه بسوخت

هوش مصنوعی تقلب را یاد گرفت!

دوره آموزشی سامانه جامع تجارت در یزد برگزار شد

کمک 340 میلیاردی به خسارت دیدگان حوادث طبیعی یزد پرداخت شد

طرح رایگان مایه‌کوبی بره و بزغاله علیه بیماری برسلوز در ابرکوه

شرکت پنج هزار یزدی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

تجلیل فرمانده انتظامی استان یزد از دختران شهید به مناسبت روز دختر

شرکت 5000 یزدی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

فعالیت 150 فناور در کارخانه نوآوری درخشان یزد