خبر یزد

آخرين مطالب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان هدف ماست شهرداری تهران

کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان هدف ماست
  بزرگنمايي:

خبر یزد - معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: ما بدنبال افزایش سطح خدمات به شهر و شهروندان هستیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نخستین جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه شهر تهران با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران، مشاوران، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری و معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارشاتی از اقدامات شهرداری تهران در برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در نجف و کربلا ، پیاده روی اربعین حسینی در شهر تهران، هفته دفاع مقدس، برنامه ها و اقدامات شهرداری تهران برای فصل بارش ها و...ارائه شد.
جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه ضمن تبریک فراررسیدن ماه ربیع الاول گفت: در حوزه خدمات شهری ما در خدمت شهر و شهروندان هستیم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان هدف ماست.
او در ادامه افزود: با وجود این که شهر تهران جزو پایتخت های نمونه دنیاست؛ اما در هیچ کجای دنیا زباله ها روزی سه مرتبه جمع آوری نمی شود و قاعدتا برای حل این معضل نیازمند فرهنگ سازی اثربخش هستیم.
بهرامی اضافه کرد: واقعیت این است که ما به مدیر حل مشکل تبدیل شده ایم و این تفکر، تفکرغلطی است چرا که ما نباید اجازه دهیم که مشکلی اتفاق بیافتد و پس از آن بدنبال چاره و حل آن برآئیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اذعان کرد: نگاه و رویکردمان این است که بدنبال افزایش سطح خدمات هستیم که از این طریق شاهد مشکلی در هیچ زمینه ای نباشیم.
او بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: در این راه با همدلی و مودت از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران بهره خواهیم گرفت.
بهرامی در ادامه با اشاره به این که ظرفیت های موجود مناطق 22گانه در موضوعات مختلف خدمات شهری با یکدیگر متفاوت است، اظهار کرد: طبیعتا بحث بازیافت در منطقه 12 با منطقه 1 بسیار متفاوت است و به طور کلی شرایط متفاوتی در خصوص موضوعات مختلف خدمات شهری همچون سرانه فضای سبز و ... در مناطق 22گانه داریم که باید بدرستی و حساب شده مدیریت شوند.
معاون شهردار تهران در ادامه تصریح کرد: معتقدم که معاونت خدمات شهری شهرداری های مناطق، ستاد معاونت خدمات شهری محسوب می شوند و ما مسئولیت نظارتی، تصمیم گیری و نتیجه کار را کنترل می کنیم.
او در پایان با تاکید بر این که برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تمامی امور حوزه خدمات شهری باید سطح خدمات را بالا ببریم که به طور قطع این مهم نیازمند عزم جدی در این راستا می باشد، گفت: برای پیشبرد بهتر امور با شهرداران مناطق حداکثر همکاری را داشته باشید و ما هیچ شانی به جز خدمت کردن به مردم نداریم و انشاءالله مجموعه اقداماتمان منجر به عاقبت به خیری شود.
نظری: در توزیع بودجه به مناطق، عدالت نیاز است نه مساوات
حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه در راستای حل موضوعات فی مابین این دو معاونت در جهت خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان، گفت: با توجه به آغاز فصل بارش نزولات آسمانی موضوعاتی نظیر لایروبی مسیل ها و انهار و مدیریت بارش ها قبل، حین و پس از بارش ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.
او در ادامه با اشاره به اینکه ابلاغ اعتبارات باید دارای چند ویژگی باشد، افزود: اعتبارات باید به موقع تامین و میزان اعتبارات نیز مشخص گردد.
نظری به بازدید از برخی مناطق پرداخت و در ادامه گفت: در بازدید از برخی مناطق به این نتیجه رسیدیم که در توزیع بودجه به مناطق عدالت نیاز است نه مساوات.
او با تاکید بر این که تمامی همکاران با انگیزه، دغدغه و حمیت به خدمات رسانی به شهر و شهروندان می پردازند، گفت: در همین راستا باید حلقه مدیریتی را قوی تر و جلسات مستمری برگزار کنیم تا به حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی شما عزیزان به نتایج مطلوبی دست یابیم.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم فرهنگ سازی در موضوعات مختلف خدمات شهری اشاره کرد و گفت: در دین غنی اسلام به بسیاری از موضوعات آموزشی اشاره شده است. بنابراین لازم است که بیش از گذشته به مباحث آموزشی در راستای فرهنگ سازی در موضوعات مختلف بپردازیم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه تاکید کرد: در تمامی امور کارمحوری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و با همکاری، هماهنگی و ارتباط متقابل امور را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.
او بر کاهش استفاده از شن و نمک در فصل بارش ها تاکید کرد و گفت: به جهت مضرات استفاده از شن و نمک برای محیط زیست و... تحقیقاتی صورت گیرد تا بتوانیم برای آن جایگزین مناسبی انتخاب کنیم.
گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون، مدیریت جامع و یکپارچه سیلاب های شهری و تاکید بر رفع نقاط خطرپذیر بحرانی و فوق بحرانی، توزیع مخازن 1100 لیتری گالوانیزه در مناطق 22گانه، سایت بیوکمپوست جنگل آزادشهر واقع در بزرگراه آزادگان منطقه 18،بکارگیری دستگاه جنتکس(لجن کش- واترجت) در راستای خدمات رسانی مکانیزه، ارابه های حمل و تجهیزات 137 تحویل سازمان آتش نشانی به مناطق 22گانه و... گزارشاتی ارائه شد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/212555/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم

شناسایی 600 ملک مازاد دولتی در استان یزد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

کمک 10 میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

ابطال رأی‌های کمیسیون بند 20 ماده 55 قانونی نیست

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود

راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

(تصاویر) بارش باران در یزد

منطقه زیبای پامنار خوزستان

هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد

رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد

بارش باران در یزد

نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود

غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند 20 در رابطه با مشاغل محیط زیستی

ابطال آرای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانونی نیست

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

اعزام 10 تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

احتمال وقوع سیل در این سه استان

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

1200 تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی