خبر یزد

آخرين مطالب

برکات انقلاب‌اسلامی در حوزه ورزش برای مردم بیان شود ورزشي

برکات انقلاب‌اسلامی در حوزه ورزش برای مردم بیان شود
  بزرگنمايي:

خبریزد- سرهنگ ابوالقاسم قلی‌پور  در نشست روسا و اعضای هیات‌های ورزشی شهرستان یزد به اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات نظام در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اقدام‌های انقلاب اسلامی به مردم است .

وی با بیان اینکه در 43 سال گذشته به رغم برخی مشکلات اقتصادی، توسط نظام در ورزش خدمات زیادی برای مردم و ورزشکاران صورت گرفته ادامه داد: ایجاد امید و جلب اعتماد مردم جزو وظایف هیات‌های ورزشی است .

این مسئول، حضور ورزشکاران در عرصه‌های مختلف مورد نیاز کشور را در کنار سایر اقشار یک افتخار ذکر کرد و یادآور شد: جامعه ورزش همواره وظایف دینی، ملی و انقلابی خود را به نحو احسن انجام داده است .

قلی‌پور از فعالیت جامعه ورزش یزد و هیات‌ها و مسئولان که برای ایجاد نشاط و سلامتی اقشار مختلف مردم و جوانان در رشته‌های مختلف فعالیت دارند قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

وی تصریح کرد: بسیج ورزشکاران کشور بازویی برای تمامی مجموعه‌های ورزشی است و با کمال افتخار در خدمت تمامی فعالان این عرصه است و باید همه برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بکوشیم.

دهه فجر فرصت خدمت به مردم

همچنین فرماندار یزد با قدردانی از اداره ورزش و جوانان این شهرستان و هیات‌های ورزشی گفت: دهه فجر فرصت خوبی است با اجرای برنامه‌های متنوع نسبت به انعکاس خدمات انقلاب‌اسلامی به مردم  و ورزشکاران تلاش شود.

سیدمحمد رستگاری با بیان اینکه مردم و ورزشکاران نقش مهمی در پیروزی انقلاب‌اسلامی داشته‌اند افزود: باید دهه فجر به دهه خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تبدیل شود.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در هیات‌های ورزشی باید همراه با پیوست فرهنگی و جلب مشارکت اعضا و جامعه هدف به نحو مناسب برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران یزد همواره در صف مقدم حضور در کمک به کشور و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده‌اند تداوم آن  را با حمایت و همراهی مسئولان خواستار شد.

رستگار بیان کرد: زنده نگه داشتن سالگرد پیروزی انقلاب با همکاری روسا، اعضای هیات‌ها و ورزشکاران یک رسالت مهم ملی و انقلابی است و همه باید برای برگزاری جشن‌های دهه فجر پیشگام باشند.

برنامه‌های دهه فجر با پیوست فرهنگی  

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان یزد با قدردانی از همراهی روسا و اعضای هیات‌های ورزشی شهرستان به اهمیت همکاری و تلاش مضاعف در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی اشاره کرد.

رضا نارگانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی افزود: بزرگداشت دهه فجر با برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی با همراهی هیات‌ها و همکاری ورزشکاران اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بیان خدمات انقلاب  در عرصه ورزش و ارائه خدمات در کنار اجرای برنامه‌های مختلف توسط هیات‌های ورزشی شهرستان ضروری است که امیدواریم در این بخش موفق باشند.

این مسئول به اهمیت واگذاری برخی از امور جشن‌های دهه فجر به ورزشکاران پرداخت که باید در این خصوص روسا و اعضای هیات‌های ورزشی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

نارگانی توجه به امور فرهنگی در کنار برگزاری برنامه‌های ورزشی را ضروری ذکر کرد و انعکاس برنامه‌ها و پوشش خبری آنها را برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی ضروری ذکر کرد.

ورزشکاران در جشن‌ها دخیل باشند 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از فعالیت و همکاری خوب اداره ورزش و جوانان و روسا و هیات‌های ورزشی قدردانی کرد که همواره در بخش‌های مختلف همراهی دارند.

سعید زارع گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب‌اسلامی باید شاد، متنوع، فراگیر و با جلب مشارکت تمامی فعالان ورزش به خصوص حضور فعال ورزشکاران و خانواده‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در کنار روسا و اعضای هیات‌های ورزشی در ویژه برنامه‌های مختلف دهه فجر که اعلام می‌شود موضوع مهمی است که همانند گذشته وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: بیان خدمات انقلاب‌اسلامی در حوزه ورزش هم از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موضوع مهمی است که باید توسط اداره ورزش و جوانان یزد و هیات‌ها صورت گیرد.

زارع با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به اهمیت انعکاس برنامه‌ها در رسانه‌های گروهی اشاره کرد و ایجاد امید و اعتمادبخشی را با اجرای برنامه‌های مناسب مورد تاکید قرا داد.

ایجاد نشاط اجتماعی لحاظ شود

همچنین رییس تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است و باید با همکاری مردم و جامعه ورزش و نظارت و پیگیری روسا و اعضای هیات‌های ورزشی باشکوه برگزار شود.

مهدی نادی با بیان اینکه در 43 سال گذشه در حوزه ورزش توسط بسیج و سایر مجموعه‌های ورزشی کارهای بزرگی صورت گرفته است بر بیان خدمات به مردم و جوانان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های ورزشی سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی متنوع و همراه با پیوست فرهنگی باشد، گسترش فعالیت‌ها با جلب همکاری اعضا و ورزشکاران  را خواستار شد.

این مسئول اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های ورزشی دهه فجر باید برای ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها و بیان خدمات نظام باشد.

نادی از تلاش و برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد که همواره به مقوله فرهنگ در کنار امور ورزشی عنایت دارد تشکر کرد و همکاری تمامی بخش‌ها را برای برگزاری جشن‌های سالگرد انقلاب خواستار شد.

خدمات نظام در ورزش بیان شود

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان یزد به اهمیت همکاری تمامی بخش‌ها با هیات‌ها برای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی اشاره کرد و گفت: باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هیات‌ها بکوشند

سید احمد هاشمی افزود: توجه به امور فرهنگی و جوانان، برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی ورزشی و واگذاری برنامه‌های مختلف به ورزشکاران نقش مهمی در اجرای بهتر امور است .

وی به اهمیت برنامه‌ریزی و تلاش جدی روسا و اعضای هیات‌های ورزشی برای برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و از تمامی تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی در استان  توسط نظام کارهای مهمی در توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌ها صورت گرفته، تبیین آنها و اطلاع امور را خواستار شد.

هاشمی از اداره ورزش و جوانان یزد و روسا و اعضای هیات‌های ورزشی شهرستان که سالانه در برنامه‌های مختلف مورد نیاز همکاری و حضوری موثر دارند قدردانی کرد و خدمت به مردم به خصوص جوانان را یک رسالت و کاری ارزشمند ذکر کرد .

استان یزد 48 هیات ورزشی استانی، 400 هیات شهرستانی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و حدود 70 درصد جمعیت استان در شهریزد زندگی می‌کنند و 40 هیات ورزشی دارد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/225549/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ذخیره 2 میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

وضعیت جاده‌ها، امروز 7 اردیبهشت 1403؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای 3 استان

7 بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید

حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا

آغاز عملیات روکش آسفالت 10 کیلومتر محور طبس یزد

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

انجام 2 پرواز به مقصد مدینه منوره

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد

اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود

رشد 10 برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند

عشق زندگی می بخشد

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

داستانک/ راه نجات

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

آبگیری 30 درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به 21 رشته قنات

مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد

تخصیص بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه

اوقات شرعی جمعه 7 اردیبهشت در یزد

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است