خبر یزد

آخرين مطالب

عاشقانه‌ ترین فیلم‌ های تاریخ سینما + تصویر فرهنگي

عاشقانه‌ ترین فیلم‌ های تاریخ سینما + تصویر
  بزرگنمايي:

خبر یزد - سر جذاب و ثروتمندی عاشق دختر زیبا می‌شود، اما خانواده اش این دختر را نمی‌پذیرند. آنها علی رغم موانع بسیار زیاد با یکدیگر می‌مانند و اما مشکل بزرگتری پیش رو دارند... پیدا کردن فیلم‌هایی که عشقهای واقعی و کامل را به نمایش بگذراد امری بس دشوار است. البته ما برای این کار استانداردهای بالایی داریم... ما خواهان ترکیبی ملموس و آشکار از عجایبی فراوان برای...

سر جذاب و ثروتمندی عاشق دختر زیبا می‌شود، اما خانواده اش این دختر را نمی‌پذیرند. آنها علی رغم موانع بسیار زیاد با یکدیگر می‌مانند و اما مشکل بزرگتری پیش رو دارند...
پیدا کردن فیلم‌هایی که عشقهای واقعی و کامل را به نمایش بگذراد امری بس دشوار است. البته ما برای این کار استانداردهای بالایی داریم... ما خواهان ترکیبی ملموس و آشکار از عجایبی فراوان برای دلداده‌ها هستیم تا پیروز شوند و در پایان مرگ سوزناک و دلخراش آنها واقعا ما را ناراحت می‌کند.
1. کازابلانکا، 1942
زمانی که همفری بوگارت به اینگرید برگمن می‌گوید: "که مجبور است و باید او را ترک کند وگرنه پشیمان می‌شود".

خبر یزد


"شاید امروز نه، شاید فردا هم نه، اما به زودی و برای بقیه عمرت" ما نمی‌توانیم جلوی اشکهایمان را بگیریم. و حالا شصت و پنج سال بعد هیچ فیلمی ‌نتوانست بهتر از کازابلانکا درامی ‌حقیقی را نشان دهد.
2. تایتانیک، 1997
این فیلم سوزناک که محور اصلی آن یک کشتی عظیم الجثه می‌باشد در نقطه اوج داستانش تاثیر عمیقی روی بیننده‌ها گذاشت، زمانی که کیت وینسلت طنابها را نگه داشته بود، بینندگان بسیار هیجان زده شدند. خانمها واقعا برای داستانهای عاشقانه این چنینی و همین طور لئوناردو دی کاپریوی احساساتی ضعف می‌کنند!!
3. بلندی های بادگیر، 1939
دختری ثروتمند (Merle Oberon) دوست پسر و عاشق واقعی و ثابت قدمش، لورنس الیویر (Laurence Olivier) را از خود می‌راند، اما خیلی زود متوجه اشتباهش می‌شود. البته زمانی این اتفاق می‌افتد که او در بستر مرگ قرار گرفته و آن دو دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند.

خبر یزد


4. an affair to remember، 1975
کری گرانت (Carry Grant) و دبورا کر (Deborah Kerr) در یک سفر دریایی با هم آشنا شده و به هم قول می‌دهند که شش ماه بعد در بالای ساختمان دولتی دوباره همدیگر را ببینند. اگر داستان شما را به درون خود کشید حس بدی نداشته باشید. نورا افرون کارگردان فیلم بی خوابی در سیاتل نیز این فیلم را دوست دارد!
5. برباد رفته، 1939
این فیلم با موضوع جنگ داخلی گسترده، در مورد یک دختر زیبا اهل جنوب (Vivin Leigh) و یک پسر جذاب و رند است. این داستان عاشقانه به اندازه خود جنگ برنده‌ها و نجات یافته‌های زیادی دارد!
6. the way we were، 1973
باربارا استریسند (Barbara Streisan) و رابرت ردفورد در این فیل زوج عاشق پیشه نیستند (رابرت واسپ WASP مقرراتی و منضبط و بارابارا سوسیالیستی ایده آلیست است). اما همین موضوع آنها را در ذهن ما ماندگار می‌ سازد.
7.moonstruck، 1987
چر (Cher) زنی بیوه است که با مردی جذاب اما کسل کننده (Danny Aiello) ازدواج می‌کند... البته تا موقعی که برادر پرشور و حرارت او یعنی نیکلاس کیج را ندیده است!! چقدر جالب است وقتی که بازی کیج را در نقش پسری گرفته و غمگین و همین طور پسری اغواگر و وسوسه برانگیز را به یاد می‌آوریم.
8. آنی‌هال، 1977
بیننده‌ها به همان شدتی که آلوی (Alvy) عاشق آنی شده بود، تمام فکر و ذکرشان مشغول داستان عاشقانه فیلم شده بود! (آلوی با بازی ستاره کمدی وودی آلن و آنی با بازی دیان کیتون، Diane Keaton، بازیگر برنده اسکار) این فیلم هم شما را می‌گریاند و هم می‌خنداند!

خبر یزد


9. دکتر ژیواگو، 1965
یوری، Yuri، شاعر و جراح (Omer Sharif)، ازدواج می‌کند، اما نمی‌تواند در برابر لارا (Lara) پراحساس و ایده آلیست (Julie Chritie) مقاومت کند. این فیلم رمانتیک و ناراحت کننده است و موسیقی متن فیلم دیوانه تان می‌کند! اما غیر ممکن است این دو ستاره جذاب اما بی عفت و زناکار را تحسین کنید!
10. روح، 1990
درحالیکه جستجوی ماوراءالطبیعه ووپی گلدبرگ تبدیل به ماجرایی جالب و بامزه می‌شود (او به خاطر این فیلم برنده اسکار شد)، یکی از بهترین صحنه‌های عاشقانه دهه 90 خلق می‌شود! صحنه‌های کوزه گری، ملودی ممتد و مداوم فیلم، قطره اشک فوق العاده و باارزش دمی‌مور ، همه و همه این فیلم را در یادها جاودان ساختند.
11. عروس پرنسس، 1987
این داستان قواعد و داستانهای دروغین مربوط به پریان که در ذهنتان دارید را نقض می‌کند. یک پرنسس ( رابین رایت پن ) و عشق واقعی او کری الوز (Cary Elwes) برای به هم رسیدن می‌جنگند و این زوج کمدی در هر صحنه ای از فیلم بازتاب این جنگند. اما همان قدر که فیلم جالب است، صحنه‌های رمانتیک و پرسوز و گداز نیز دارد.
12. کوهستان بروکبک، 2005
دو کابوی جذاب، دشت و بیابان و غم و اندوه عشق ممنوعه. وقتی بازی خیره کننده ستاره‌های فیلم جک گیلن‌هال و هیث لچر در راس فیلم قرار می‌گیرد، شما اصلا ناراحت نمی‌شوید. شادروان هیث لچر بعد از مرگش جایزه اسکار را از آن خود کرد.

خبر یزد


13.Harold snd maude، 1971
یکی از عجیب ترین و جذاب ترین فیلمهای رمانتیک کل تاریخ در مورد شخص بیست ساله ای است (Bud Cort) که قصد خودکشی داشته و وقتی در مراسم خاکسپاری یک فرد سالخورده شرکت می‌کند خیلی تحت تاثیر قرار می‌گیرد (برنده اسکار Ruth Gordon). این فیلم شاید کمی هم ترسناک باشد اما هر دو بازیگر آن فوق العاده جذاب و فریبنده بازی می‌کنند.

خبر یزد


14. یک افسر و یک جنتلمن، 1982
عشق و علاقه شدید بین افسر تحت آموزش نیروی دریایی (Richard Gere) و کارگر کارخانه افسرده (Bebra Winger) همان قدر که انتظار داشتید پرشور و حرارت است و نجات یافتن او از کار سخت و دست مزد خیلی پایین شعر ناب عاشقانه ست.
15. نور ابدی ذهن بی نقص، 2004
جیم کری وقتی که کشف می‌کند همسرسابقش ( کیت وینسلت ) از مدتها پیش او را از ذهن خود پاک کرده، او نیز سعی می‌کند همین کار را انجام دهد. اما همانطور که او ناامیدانه تلاش کرد که زنجیره خاطرات شیرین را به یادش بیاورد-کسی که همیشه دوستش داشت و بعد از دستش داد- انجام دادن این کار نیز به راحتی امکان پذیر نیست.

خبر یزد


16. بالهای آرزو، 1988
این فیلم در مورد یک فرشته ( برونو گانز ) است، کسی که کاملا از نزدیک شدن به عطرساز فرانسوی ( سولوینگ دومارتین ) ناامید می‌شود. این فیلم در مورد افسانه‌های پریان نیست، آنها در اعماق وجود خویش، عشق و زندگی و ارتباطشان کند و کاو می‌کنند.
17. خانم و آقای ترمپ، 1955
چه کسی می‌گوید نمی‌توان عشق را در انیمیشن نشان داد؟ (ما عشق را در دیو و دلبر نیز تجربه کرده ایم) در این فیلم کمپانی دیسنی، هیچ کدام از سگها کاملا شبیه به هم به اسپاگتی نگاه نمی‌کنند! 

خبر یزد


------------------------------------------------------
18. atonement، 2007
یک زوج وسوسه گر اما غیر قابل باور( جیم مک آوی و کیرا نایتلی ) در این فیلم مدعی اسکار به خاطر یک دروغ از هم جدا می‌شوند. منتظر پایان خوش برای داستان نباشید. گاهی اوقات آرزو و اشتیاق داشتن برای عشقی از دست رفته تنها چیزی است که انسان را متاثر کرده و تارهای دل آدم را می‌لرزاند. 

خبر یزد


------------------------------------------------------
19. west side story، 1961
این فیلم رومئو و ژولیت در نیویورک است، در این فیلم رقص هم داریم... بیشتر از آن چه می‌خواهید؟! ظاهرا رای دهنده‌های اسکار که تندیس موزیک کلاسیک را به این فیلم اهدا کردند، اگر تنها خود شکسپیر لیبرتو نیوس (نویسنده متن اپرا) و طراح رقص بود، جایزه بهترین عکس را اهدا نمی‌کردند.
20. Jerry Maguire، 1996
جمله "پول را به من نشان بده" را فراموش کنید!! به یاد ماندنی ترین نقل قول در این فیلم- وقتی که تام کروز با جمله "تو من را کامل می‌کنی" رنه زلوگر را تحسین می‌کند، اوج عاشقانه داستان شروع می‌شود.
21. Love Story، 1970
( Ryan ONeall ) پسر جذاب و ثروتمندی عاشق دختر زیبا می‌شود، اما خانواده اش این دختر را نمی‌پذیرند. آنها علی رغم موانع بسیار زیاد با یکدیگر می‌مانند و اما مشکل بزرگتری پیش رو دارند...
این فیلم واقعا سوزناک است. پس برای دیدن فیلم حتما دستمال کاغذی زیادی را آماده کنید وگرنه نمی‌توانید فیلم را ببینید!!
22. امیلی، 2001
یک زن مستخدم کم رو و کم حرف اهل پاریس در حالیکه در جستجوی عشق است وقت ازادش را برای بهتر کردن زندگی همسایگانش صرف می‌کند. این داستان عجیب فرانسوی به طور غیرقابل اجتنابی جذبتان می‌کند و تنها سنگدل ترین افراد تاب مقاومت در برابر بازی ستاره فیلم یعنی Audrey Tautor را دارند.
23. پیروزی تاریک، 1939
Bette Davis در این فیلم فرد آداب دان و اهل معاشرتی است و عاشق دکتری می‌شود که قرار است تومور مغزی اش را عمل کند و او در حال مرگ است، اما از قضای روزگار بالاخره زندگی را تجربه می‌کند! و او برای فردی که او را اینچنین عاشق کرده بیشتر از خودش دلسوزی می‌کند.
24. دفتریادداشت، 2004
این داستان با زوجهای عاشق کنار هم شکل می‌گیرد ( راشل مک آدامز و رایان گاسلینگ، جنا رولندز و جیمز گارنر ) آنها دلشکستگی و زیبایی عشق حقیقی را تجربه می‌کنند. این داستان انقدر پرشور و هیجان است که به راحتی نمی‌توان از کنارش گذشت.
25. بیخوابی درسیاتل، 1993
یک زن به خاطر یک مرد غریبه راهی کشور دیگری می‌شود، اما وقتی این دو مگ رایان و تام هنکس از کنار هم می‌گذرند فیلم دوست داشتنی تر می‌شود. ما عاشق این فیلم هستیم که ستاره‌های آن فقط دو دقیقه در صحنه فیلم با هم هستند و حرف می‌زنند.

خبر یزد


------------------------------------------------------
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/242543/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس

فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد

راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

31 فروردین، روز ملی گندم و نان

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد

جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

15 مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد

15 مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز

اوقات شرعی جمعه 31 فروردین در یزد

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق

جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان

15 مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد 15 زخمی بر جا گذاشت

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با 15 مصدوم

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم

شناسایی 600 ملک مازاد دولتی در استان یزد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

کمک 10 میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

ابطال رأی‌های کمیسیون بند 20 ماده 55 قانونی نیست

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود