خبر یزد

آخرين مطالب

رقابت‌های نفس‌گیر، در انتظار 2 نماینده فوتبال یزد در لیگ‌های کشور ورزشي

رقابت‌های نفس‌گیر، در انتظار 2 نماینده فوتبال یزد در لیگ‌های کشور
  بزرگنمايي:

خبریزد- تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) تیم چادرملو اردکان با کسب 34 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌ بندی گروه قرار دارد و باید در هفته بیست و پنجم در دیداری حساس ، روز جمعه 19 اسفند در ورزشگاه شهید نصیری از تیم مدعی خیبر خرم‌آباد پذیرایی کند.

در این لیگ هم‌اکنون تیم‌های شمس‌آذر قزوین، سایپا تهران و خیبر خرم‌آباد به ترتیب با امتیازهای 49، 38 و 38 و تفاضل گل کمتر اول تا سوم هستند و همچنین تیم‌های شهرداری آستارا با 21، خلیج فارس ماهشهر با 17 و تیم چوکا تالش با 16 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارند.

مسابقات حساس تیم چادرملو اردکان

بازی تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل خیبر خرم‌آباد به دلیل وضعیت این تیم در جدول رده بندی در یزد از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر تنها نماینده استان در این دیدار در حضور تماشاگران بر حریف پیروز شود می‌تواند جای خود در مکان سوم جدول را با خیبر خرم‌آباد عوض کند .

تیم چادرملو اردکان در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور در همدان با یک گل مقابل شهرداری این شهر به پیروزی رسید و اخراج رضا محمودآبادی بازیکن تیم چادرملو در نیمه اول باعث شد تا شاگردان سعید اخباری نیمه دوم را 10 نفره بازی کنند.

در نیمه دوم تیم چادرملو چند تعویض انجام داد و توانست موقعیت‌هایی روی دروازه تیم همدان به وجود آورد که تبدیل به گل نشد ولی در دقیقه 85 علی رستمی بازیکن تعویضی چادرملو با شوتی استثنایی از راه دور دروازه شهرداری همدان را باز کرد تا سوغات چادرملو از همدان سه امتیاز شیرین باشد.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

اوضاع لیگ دسته 2

همچنین در لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور که تنها نماینده فوتبال یزد یعنی تیم شهید قندی حضور دارد تا پایان هفته نوزدهم با 32 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و نفت و گاز گچساران با 43 امتیاز اول است، داماش گیلان با 35 و شهدای رزکان کرج با 33 امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین در انتهای جدول نیز تیم‌های مس نوین کرمان با 14، شاهین تابان بوشهر با 14 و تفاضل گل کمتر و کیان سام بابل با 12 امتیاز قرار دارند و رقابت برای صعود به بالای جدول و برخی تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) خیلی نزدیک است.

تیم فوتبال شهید قندی که در نیم فصل اول لیگ دسته دوم کشور چندین هفته در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت طی چند هفته اخیر با قبول شکست از برخی رقبا در خانه و بیرون از خانه به رده چهارم جدول رسیده که وضعیت خوبی نیست.

بازیکنان شهید قندی یزد در هفته بیستم لیگ دسته 2 فوتبال کشور در روز یکشنبه 21 اسفندماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری و در حضور تماشاگران از ساعت 15 با تیم ته جدولی مس نوین کرمان بازی دارد که در صورت پیروزی و کسب سه امتیاز می‌تواند وضعیت خود را در جدول سامان دهد.

تیم فوتبال شهید قندی در هفته نوزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف تیم شاهین تابان این شهر رفت و چند موقعیت ایجاد کرد اما این تیم میزبان بود که در دقایق پایانی نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شد و اولین گل دیدار به ثمر رسید تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاهین تابان پایان یابد.

تلاش تیم شهید قندی برای جبران این گل با وجود حمله‌های فراوان بی نتیجه بود تا یزدی‌ها بوشهر را با دست خالی ترک کنند و این تیم در حالی سه امتیاز این دیدار را از دست داد که هفته گذشته نیز در دیداری خانگی مقابل تیم شهدای رزکان کرج متوقف شده بود.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در2 گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود و در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی استانی، 400 هیات شهرستانی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و 2 هزار فضای ورزشی باز و مسقف در 11 شهرستان در اختیار دارد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/324319/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم

شناسایی 600 ملک مازاد دولتی در استان یزد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

کمک 10 میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

ابطال رأی‌های کمیسیون بند 20 ماده 55 قانونی نیست

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود

راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

(تصاویر) بارش باران در یزد

منطقه زیبای پامنار خوزستان

هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد

رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد

بارش باران در یزد

نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود

غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند 20 در رابطه با مشاغل محیط زیستی

ابطال آرای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانونی نیست

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

اعزام 10 تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

احتمال وقوع سیل در این سه استان

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

1200 تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد

اولین نشست رفع موانع سرمایه گذاری جزیره کیش درسال جهش تولید با مشارکت مردم

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی