پاسخگویی به 2هزار و 250 درخواست در جریان سه روز برپایی میز ارتباطات مردمی
بنیاد شهید و امور ایثارگران
بزرگنمايي:
خبر یزد - مدیرکل مراجعات و ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پاسخگویی به 2هزار و 250 درخواست در جریان سه روز برپایی میز ارتباطات مردمی بنیاد از برکات سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری بود.
به گزارش ایثار، مدیرکل مراجعات و ارتباطات ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس ستاد سفرهای استانی این بنیاد طی سخنانی از پاسخگویی به 2 هزار250 درخواست در جریان سه روز برپایی میز ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری خبر داد.
محمدحسن علینقیان افجهای اظهار کرد: اغلب نامهها و درخواستهای جامعه ایثارگری استان چهارمحال وبختیاری درخواست تسهیلات رفاهی، اشتغال و استخدام، مسکن وگلزارها، هزینه درمان و کمیسیون پزشکی بود و مابقیِ درخواستها مواردی بودند که با ارایه مشاوره، دیگر به ثبت رسمی نیازی پیدا نکردند. عمده درخواستهای جامعه ایثارگری تسهیلات واشتغال بوده است.
علینقیان افجهای با یادآوری این مطلب که هیات اعزامی از تهران به اتفاق مدیران و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری پیش از آغاز دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان چهارمحال بختیاری به مدت سه روز در همه واحدهای تخصصی حاضر بودند تا راهنمایی لازم برای مراجعان ارائه داده و رضایت این عزیزان را جلب کنند.
وی با بیان اینکه تلاش ما این است در کمترین زمان، درخواست ایثارگران عزیز رسیدگی شود، اضافه کرد: هیچ نامهای بدون ثبت و اقدام نخواهد ماند.
علینقیان افجهای از خدمت.رسانی مطلوب عوامل اجرایی میز ارتباطات مردمی بنیاد در سفر استانی رئیس جمهور قدردانی کرد و آن را بواسطه همدلی تیمِ کاریِ میز ارتباطات مردمی و در سطحی کلان تر، در سایه اتفاق و اتحادِ خادمان خانوادههای بزرگوار شهدا و ایثارگران در ستاد استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری توصیف کرد.
انتهای پیام/
-
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳:۰۷
-
۱۰ بازديد
-

-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/626260/