بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد -
شهردار یزد در این نشست ضمن بررسی مطالب ارائه شده، از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامهها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند. وی با بیان این که هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان دارالعباده، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیتهای خود قرار دهند. عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست اظهار کرد: بحمدالله سال گذشته مجموعه شهرداری توانست موفقیتهای چشمگیری کسب کند و ما رجاء واثق داریم تا در سال جدید که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان، ارائه دهیم. وی تأکید کرد: تمامی معاونت ها، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمانهای تابعه و مدیران واحدهای مربوطه با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند. رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف برشمرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.
-
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲:۵۴
-
۲۲ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/645698/