نبض اقتصاد گزارش می دهد/ پلاک موفقیت 1403، به نام بیمه دی زده شد
بیمه دی
بزرگنمايي:
خبر یزد - بیمه دی در سال 1403 ، با طرح سناریوی خلاقانه و بسیار حرفهای تبلیغاتی توانست در صفحه صنعت بیمه محتوایی ارزشمند و واقع گرایانه از توانمندیها، دستاوردها و معرفی انواع خدمات بیمهای خود اکران کرده و مخاطبان بسیاری را جذب نماید.
به گزارش اختصاصی نبض اقتصاد، این شرکت با در نظر گرفتن سلایق مشتریان در ذهن مخاطب قرار گرفت و ضمن کمک به ارتقای برند شرکت، صنعت بیمه را نیز برجسته کرد.
حرکت حساب شده "دی" در تبلیغات تلویزیونی و محیطی به همراه نهادینه سازی استفاده از اپلیکیشن های نو و مدرن در ارائه خدمات بیمهای، موجب شد این شرکت به درآمد و سود قابل توجهی دست یابد.
منشور رنگارنگ تبلیغات "دی"
در خصوص تبلیغات نکته آن است که روند تبلیغات بیمه دی در منشوری چند وجهی دنبال میشود. یکی از ویژگیهای بارز "ودی" در سال گذشته، بهرهگیری هوشمندانه از رسانههای تلویزیونی و تبلیغات محیطی در سراسر کشور بود، این حضور گسترده با استفاده از محتواهای آموزشی، کلیپهای کوتاه و کمپینهای تعاملی سبب افزایش آگاهی نسبت به برند شده و در نتیجه آمار فروش شرکت و حتی کل صنعت بیمه را نیز تحت تأثیر قرار داد. به هدف زدن بیمه دی در این فرایند آنجا بود که با تمرکز بر تبلیغات در بسترهای دیجیتال و پلتفرمهای ویدیویی، مخاطبان جواندیجیتالمحور را با خود همراه کرد.
بیمه دی به جای تکیه بر روشهای سنتی، با نگاهی هوشمندانه راهبردهای متنوع و نصب بیلبوردهای هوشمند مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) در نقاط پرتردد شهری، تجربه تبلیغاتی را از یک پیام ساده بسیار فراتر برد.
امروز بهرهگیری از فناوریهای نوین در تبلیغات، باعث شده بیمه دی به عنوان شرکتی پیشرو و بهروز در صنعت بیمه ایران معرفی شود.
خوان گسترده عملکرد مالی
در سال 1403، شرکت بیمه دی که با نماد«ودی» در بازار سرمایه شناخته شده است در کنار بهرهگیری از تبلیغات با اجرای استراتژیهای مؤثر در حوزههای بیمهگری و سرمایهگذاری عملکردی قابل توجه در صنعت بیمه به ثبت رساند.
بیمه دی در این سال نسبت به مدت مشابه توانست رشد چشمگیری را در پرتفوی خود رقم زند، با این تفسیر که این شرکت با تولید 32 هزار و 486 میلیارد تومان حق بیمه نسبت به 17 هزار و 98میلیارد تومان سال 1402 بیش از 90 درصد رشد پرتفوی را به ثبت رساند.
در مقایسهای دیگر مانده درآمد حق بیمه پس از کسر خسارت پرداختی، نشان میدهد 137 درصد رشد درآمد بیمهای محقق شده ، در این دستاورد روایت اعداد اینگونه است که در سال 1403 پس از پرداخت خسارت بالغ بر 20 هزار و 564 میلیارد تومان، 11 هزارو 896 میلیارد تومان مانده "ودی" بوده در حالی که در سال 1402 پس از پرداخت خسارت11 هزار و 922میلیارد تومانی 5 هزار و 202میلیارد تومان سود عاید این شرکت شده است، مقایسه این دو رشد 137درصدی مورد اشاره را تایید میکند.
روند رو به پیشرفت بیمه دی پس از دی ماه سال 1403 با استقرار تیم مدیریت جدید به مدیرعاملی هادی عبداللهی نیز قابل تامل است. مقایسه عملکرد مالی دو زمستان از رشد 160درصدی حق بیمه صادره خبر میدهد.
به این ترتیب که در سال 1402 کل در آمد بیمهای این شرکت در 3 ماهه زمستان بالغ بر یک هزارو 500 میلیارد تومان بوده که این رقم در مدت مشابه 1403 به بیش از 4 هزار همت رسیده است، بی شک اختلاف 2 هزار و 500 میلیارد تومانی به رنگ رشد، ماحصل تدبیر دوره جدید مدیریتی است.
دیگرنقطه اتکایی بیمه دی در سال گذشته درآمد حاصل از سرمایهگذاری منابع بود، چرا که با تحقق 76 میلیارد تومان در 1403 نسبت به 25 میلیارد تومان 1402 بیش از 200 درصد رشد را رقم زد.
پرداخت سریع خسارت به رنگ مشتریمداری
یکی از وجوه تمایز بیمه دی، پرداخت سریع و منظم خسارت به مشتریان است. فرایندهای ساده شده برای اعلام و ارزیابی خسارت، به همراه سیاستهای پاسخمحور و شفاف، باعث شده اعتماد مشتریان به شرکت و در سطح وسیعتر به صنعت بیمه افزایش یابد. این اعتمادسازی عامل مؤثری در افزایش وفاداری مشتریان و رشد مستمر شرکت بوده است.
بیمه دی با بهرهگیری از تیمهای ارزیابی خسارت حرفهای و مجهز، توانسته زمان رسیدگی به پروندههای خسارت را به شکل چشمگیری کاهش دهد. سرعت و دقت در ارزیابی خسارت یکی از عوامل کلیدی در جلب رضایت مشتریان بوده، حضور فعال این تیمها در حوادث بزرگ، ستاره دیگری به افتخارات شرکت افزوده است.
*نقشه به روز *
در واکاوی بیمه دی تفکر به روز و مدرن جایگاه خاصی دارد. در شرایطی که صنعت بیمه با چالشهایی همچون کاهش ضریب نفوذ روبهرو است، بهروز بودن خدمات بیمهای میتواند بسیار راهگشا باشد. بیمه دی با درک این مهم بر فناوریهای نوین، طراحی خدمات سفارشیسازیشده و استفاده از اپلیکیشنهای کاربر محور تمرکز کرده و از این رو توانسته گام مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار بردارد.
جان کلام آنکه شرکت بیمه دی با تکیه بر هوشمندسازی، شفافیت، پاسخگویی سریع و مشتریمحوری، به یکی از پیشروترین شرکتهای بیمه در کشور تبدیل شده است که ادامه این روند با تمرکز بر نوآوری و بهکارگیری فناوریهای جدید، نویدبخش آیندهای روشن برای این شرکت و همچنین کل صنعت بیمه ایران خواهد بود.
پرده آخر
شرکت بیمه دی در سال 1383 با سرمایهگذاری بخش خصوصی و با هدف ارائه خدمات بیمهای متنوع و با کیفیت تأسیس شد. این شرکت در ابتدا با تمرکز بر بیمههای اتومبیل و عمر فعالیت خود را آغاز و در سالهای بعد، به تدریج با گسترش سبد محصولات بیمههای درمان، آتشسوزی، مسئولیت، باربری، مهندسی و غیره را به خدمات خود افزود تا بتواند نیازهای مختلف مشتریان را به نحو احسنت پوشش دهد.
هرچند بیمه دی توانست در همه رشتههای بیمهای فعالیت قابل قبولی داشته باشد، ولیکن این شرکت را میتوان در رشته درمان شاخص دانست تا جایی که رتبه اول پرتفوی درمان در سال گذشته به نام دی ثبت شد. نقش رشته درمان در پرتفوی سال گذشته "ودی" تا آنجا پر رنگ بود که با تولید 25 هزار و 899 میلیارد تومان سهم 80 درصدی را از آن خود کرد.
امروز بیمه دی یکی از بیمههای اثر گذار و راهبر صنعت بیمه به شمار می رود، به استناد گزارش بیمه مرکزی از عملکرد شرکتهای بیمه در سال1403 ، در میان 10 شرکت برتر که در تولید 440 همت پرتفوی بیشترین حق بیمه تولیدی را داشتند، "ودی" با سهم 7.4 درصدی رتبه چهارم را از آن خود کرده و در پرداخت بیشترین خسارت نیز با سهم 8.4 درصدی باز هم در رتبه چهارم ایستاد.
هرچند تنوع محصولات بیمهای، تمرکز بر کیفیت خدمات، نهادینه سازی مدرنیزاسیون و فناوری، شبکه گسترده فروش، تعهد به مسئولیت اجتماعی و ثبات مالی و شفافیت هریک در کارنامه این شرکت نمره قبولی را به ارمغان آورده ولیکن به باور بسیاری نقطه طلایی و ماندگار عملکرد بیمه دی ارائه خدمات بیمه ای و سلامت به ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان است، خدمتی که مدیران این مجموعه حساسیت ویژهای در کسب نمره قبولی آن دارند.
بیمه دی در راستای تکریم بیمه گذاران خود با 11 هزار و 300 مرکز درمانی طرف قرار داد است که بالاترین آمار در بین شرکتهای بیمه ای است ، از این رو "ودی" با فاصله بیشترین خدمات را به بیمه گذاران ارائه میدهد.
-
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۲:۳۰
-
۱۹ بازديد
-

-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/727332/