خبر یزد

آخرين مطالب

بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم

خبر یزد - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد.

تقدیر از مدیرعامل بیمه دی در همایش روابط عمومی الکترونیک

خبر یزد - در شانزدهمین دوره از همایش روابط عمومی الکترونیک از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بیمه دی تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ، شانزدهمین دوره از همایش روابط عمومی الکترونیک، با موضوع «هوش مصنوعی، کاربرها، تکنولوژی و فلسفه» در محل هتل المپیک برگزار گردید.

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

خبر یزد - برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با حضور کلیه معاونین و مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران و کارکنان شعب و همچنین همکاران ستاد به صورت وبینار و برخط برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در این نشست، طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی اظهار کرد: رکن اصلی موفقیت و توفیق هر سازمانی را، سرمایه انسانی آن تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که می‌بایست طی مفاهمه و گفتمان میان همکاران، به یک اجماع در مفاهیم، اهداف و رویکردها دست یابیم تا بتوانیم به اهداف کلان شرکت نائل شویم.وی افزود: مهم‌ترین هدف هر بنگاه اقتصادی سودآوری و تأمین رضایت‌مندی سهامداران است. به همین منظور شرکت بیمه دی در تلاش است با تأکید بر سودآوری پایدار، در مسیر برنامه‌های خود گام بردارد. این شرکت توانسته در ماه‌های اخیر، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، فروش خوبی را تجربه نماید و پیش بینی‌ها حاکی از آنست که در ادامه و تا پایان سال نیز، ۱۷ هزار میلیارد تومان رشد فروش داشته باشیم که حدود ۹۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته را شامل می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی فوق‌‌العاده‌ی صاحبان سهام بیمه دی

خبر یزد - مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه دی در خصوص تصویب اساسنامه‌ی جدید این شرکت مطابق با نمونه‌ی ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به منظور تصویب اساسنامه‌ی جدید، با حضور ۶۶/۷۱ درصد از سهامداران، اعضاء هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد. در این جلسه، پس از قرائت گزارش تغییرات اساسنامه و استماع نظرات و توضیحات پیرامون موضوع، از سوی ریاست مجمع، درخواست رأی گردید که با موافقت بیش از ۷۵ درصد دارندگان سهام حاضر در جلسه، اساسنامه اصلاحی شرکت، مطابق با متن نمونه اساسنامه ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ا به تصویب رسید.

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

خبر یزد - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار گردد. به طوری که طی عملکرد یک ماهه‌ی منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه، مبلغ ۳,۶۵۶,۱۵۴ میلیون ریال درآمد کسب نماید که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه‌ی مشابه در سال قبل، شاهد رشدی برابر با ۸۴ درصد بوده است.

مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت

خبر یزد - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق سود خواهیم داشت.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در مجمع این شرکت گفت: بیمه دی در ماه های گذشته گام های موثری در جهت نیل به اهداف کلان شرکت برداشته است. اهم اقداماتی که انجام شده شامل تحقق حدود ۸۰ درصدی بودجه سال جاری تاکنون و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی که نشان می دهد این شرکت به خوبی در مسیر خود حرکت می کند.

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

خبر یزد - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به عنوان نهادهای ناظر، مجوز این افزایش را صادر نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ مجمع عمومی فوق العاده این شرکت امروز با حضور ۶۷/۴۹٪ سهامداران تشکیل شد. این مجمع براساس آگهی منتشر شده در روزنامه رسمی شرکت در تاریخ ۲۰ دی ماه، با دستور جلسه خود شامل، استماع گزارش توجیهی توسط هیأت مدیره و حسابرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده ۵ اساسنامه شرکت آغاز به کار کرد.

تغییرات هیأت مدیره بیمه دی به تصویب مجمع رسید

خبر یزد - شرکت بیمه دی با دستور جلسه انتخاب هیأت مدیره امروز به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نشست. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ این مجمع با حضور ۷۸/۷۴ درصد سهامداران شرکت آغاز شد و طی آن داوطلبان حضور در هیأت مدیره معرفی شده و به رای گذارده شدند.

رشد ۱/۵ برابری سود خالص "ودی" در ۹ ماهه سال جاری

خبر یزد - بیمه دی در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ سودی بالغ بر ۷٫۷۴۵ میلیارد ریال را شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۵۱ درصد افزایش داشته است.صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ (حسابرسی نشده) شرکت بیمه دی با نماد «ودی» در حالی روی سامانه کدال رفت که این شرکت بیمه ای در تداوم رکوردشکنی‌های خود در سال جاری توانسته است در گزارش عملکرد نه‌ ماهه خود نیز شگفتی‌ ساز شود. گام جدید بیمه دی به سمت سودآوری و ارزش آفرینی پایدار شرکت بیمه دی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۱٫۳۰۲ ریال سود خالص شناسایی کرده است. این سود نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۱۸ ریال به ازای هر سهم بود، رشد ۱/۵ برابری را نشان می دهد. رشد سودآوری شرکت در ۹ ماه اخیر، بیانگر عملکرد مناسب شرکت در حوزه بیمه گری و سرمایه گذاری بوده که می تواند شرکت را در مسیر سودآوری پایدار قرار دهد. شرکت بیمه دی با سرمایه ثبت شده ۵٫۹۵۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ مبلغ ۷٫۷۴۵ میلیارد ریال سود شناسایی کرده است. این در حالی است که سود این شرکت در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ مبلغ ۳,۰۸۵ میلیارد ریال بوده است. رشد خیره کننده سود عملیاتی بیمه دی فروش شرکت در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۵۶,۴۷۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۸۷,۲۷۲میلیارد ریال) معادل ۷۹ درصد رشد نشان می دهد.سود عملیات بیمه گری بیمه دی در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به رقم ۹,۹۵۸ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ رشد ۱۸۷ درصدی را نشان می دهد. وجود سود عملیات بیمه گری و رشد چشمگیر آن نسبت به دوره مشابه سال قبل، فاکتور بنیادی مهمی در تحلیل سهم به شمار می‌رود چرا که به معنای گسترش و افزایش فروش و درآمد حق بیمه و مدیریت مناسب ریسک است.

بیمه دی به سهامداران خود ۶۰ درصد سهام جایزه می دهد

خبر یزد - شرکت بیمه دی با دعوت از سهامداران خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۵۹۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱ مجمع عمومی فوق العاده برگزار می کند. همچنین پس از برگزاری مجمع افزایش سرمایه در ساعت ۱۵ همان روز در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اعضای جدید هیأت مدیره خود را خواهد شناخت. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ آگهی دعوت به مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بیمه دی در حالی روی سامانه کدال منتشر شد که در این اطلاعیه، مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و همچنین مهم ترین دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نیز انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت می باشد.براساس گزارش توجیهی افزایشی که در سایت کدال بورس نیز منتشر شده، افزایش سرمایه شرکت با هدف اصلاح ساختار مالی و اطمینان دهی به سهامداران به منظور افزایش سودآوری، طی دو مرحله از رقم ۵.۹۵۰ میلیارد ریال فعلی به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید. در مرحله اول این رقم به ۹۵۰۰ میلیارد ریال از محل اندوخته ها و سود انباشته (سهام جایزه) و مرحله دوم از مبلغ ۹.۵۰۰ به ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات یا آورده نقدی سهامداران خواهد بود.

استقبال از بسته های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی

خبر یزد - جشنواره زمستانی بیمه دی که با تخفیف روی بسته های مختلف بیمه ای از اول دی آغاز شده است، با استقبال مردم همراه شد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، جشنواره زمستانی این شرکت از اول دی ماه با تخفیف ۲۰ تا ۷۵ درصدی روی بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی آغاز شده است.در این جشنواره که خریداران می توانند در خرید بیمه شخص ثالث از ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف، بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی از ۳۰ درصد تخفیف، بیمه آتش سوزی از ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند شوند، مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته است.

حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه

خبر یزد - بیمه دی دست‌آوردهای خود در حوزه‌ی تحول دیجیتال را، در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مدیریت تحول دیجیتال و مدیریت بازاریابی و تبلیغات این شرکت، طی حضور خود در دومین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» اقدامات، دست‌آوردها و برنامه‌های‌ رو به توسعه‌ی خود در عرصه‌ی فن‌آوری‌های دیجیتال را معرفی و در معرض مشاهده‌ی کارشناسان و علاقمندان این حوزه قرار دادند.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

خبر یزد - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

خبر یزد - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سال‌ها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که می‌تواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد ‌توسعه خود را در پیش گرفته و ‌‌هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده‌ است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد ‌اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده می‌کنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و‌ بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما ۱۰۲ هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی ۱۰۹۷ نماینده حقیقی، ۵ نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به ۱۳ درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل می‌گیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و‌ رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسه‌ای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده می‌دانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو ۵ شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمه‌های زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث ‌و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی

خبر یزد - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید. به گزارش روابط عمومی بیمه دی فروش ویژه زمستان بیمه دی همزمان با شروع زمستان آغاز شده است و تا ۴ اسفند ماه سالروز تاسیس بیمه دی دارد. این جشنواره تخفیفات شگفت انگیز بیمه ای را در بیمه بدنه خودرو، بیمه های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی شامل می شود. امیررضا نعمت اللهی، معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این زمینه گفت: در این جشنواره در خرید بیمه شخص ثالث ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف به خریداران اعطا می شود. وی ادامه داد: همچنین مشتریان بیمه های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی نیز می توانند از ۳۰ درصد تخفیف در خرید استفاده کنند. به گفته نعمت اللهی، در این جشنواره بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی نیز با ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود. مشتریان بیمه دی که در مدت برگزاری جشنواره اقدام به خرید بیمه نامه کرده اند، در پایان جشنواره شانس برنده شدن جوایز مختلف و متنوعی نقدی از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال را خواهند داشت.

تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/  ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی

خبر یزد - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنید.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر

خبر یزد - در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد. باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از ۲ محصول جدید خود رونمایی کرد. این ۲ محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از ۱۷ نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمه‌نامه کسب کرده بودند تقدیر شد.

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

خبر یزد - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این مراسم طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم اظهار کرد: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است. وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم و به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده است، اما ما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم. امسال ۲ برابر پارسال فروش داشتیم موهبتی بیان کرد: نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم، ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است. رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام دی وی افزود: ارزش سهام ما به رشد ۱۴۰ درصدی رسیده که همگی به خاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است. مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود. سهم جبران باید به ۴۰ درصد برسد موهبتی با اشاره به اینکه ما در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه‌ جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم. وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند. مدیرعامل بیمه دی گفت: شبکه فروش دروازه شرکت است و باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند. فرشندگان نگران دیجیتال شدن فروش بیمه نباشند موهبتی بیان کرد: فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش‌ بیمه باشند و هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد. وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش تلاش شود و‌ دوره‌های لازمه را طی کرد افزود: باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد. مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند. موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند. مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

خبر یزد - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی

خبر یزد - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک می‌کنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و‌ در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام داده‌ایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی انجام شد؛ رونمایی از محصولات جدید بیمه دی/ بیمه ارزان‌تر با پیمایش کمتر خودرو

خبر یزد - معاون فنی بیمه دی با معرفی بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده به عنوان ۲ محصول جدید بیمه دی گفت: برای رفع نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش صفر زاده معاون فنی بیمه دی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بازار باید توسعه خرده فروشی را سرلوحه کار خود داشته باشیم. وی با بیان اینکه باید بتوانیم از طریق خرده فروشی فعالیت بیشتری داشته باشیم گفت: افزایش سهم بازار و سودآوری بسیار مهم است و در همین راستا باتوجه به تاکیدات اعضای هیات مدیره در تلاش هستیم زمینه تامین نیاز مشتریان و محصولات موجود را متناسب با وضعیت بازار توسعه دهیم. معاون فنی بیمه دی تاکید کرد: خط مقدم فروش شرکت های بیمه نمایندگان هستند. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است. صفرزاده با بیان اینکه ما ۲ محصول را در حوزه اتومبیل ایجاد کرده‌ایم گفت: بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده ۲ محصول جدید ما در بیمه دی است. وی با اشاره به جزییات محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری گفت: باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کرده‌ایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود. معاون فنی بیمه دی بیان کرد: بین ۱۲ تا ۱۵ هزار کیلومتر را هر خودرو به صورت سالانه طی می‌کند و این بیمه نامه برای مشتریانی است که از خودروی خود کمترین استفاده را دارند. صفرزاده با اشاره به اینکه افراد متناسب با استفاده از خودروی خود می‌توانند از این بیمه استفاده کنند گفت: افرادی که بیش از ۱ خودرو دارند به خاطر استفاده کم از خودرو می‌توانند از این نوع بیمه نامه استفاده داشته باشند. در ۲ بازده ۴ و ۸ هزار کیلومتری این بیمه نامه برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای این نوع بیمه نامه بازدید اولیه و نهایی داریم و از خودروی مشتری بازدید خواهد شد گفت: در بیمه نامه بدنه پیمایشی، خودرویی که نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد باید برای پیمایش ۴ هزار کیلومتری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پیمایش ۸ هزار کیلومتری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کند. معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل ها بیش از ۷۰ درصد سوانح رانندگی مربوط به اخلاق و رفتار رانندگی است افزود: شرکت های بیمه مکلف هستند بیمه نامه را بر مبنای ریسک راننده صادر کنند. وی تاکید کرد: در حال حاضر برای ریسک راننده محور که برای اولین بار در صنعت بیمه در نظر گرفته شده جنبه تشویقی داریم و بر اساس نمره های اعطایی به راننده تخفیف هایی لحاظ می‌شود. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

پورکیانی مطرح کرد؛ لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

خبر یزد - دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و ‌نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این همایش اظهار کرد: امروزه کمترین همایشی را داریم که با محوریت نمایندگان برگزار شود و این همایش نشان از نگرش خوب موجود در بیمه دی است. وی با بیان اینکه نمایندگان و بخش فروش هر شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و موضوع فروش کار سختی است افزود: فروش بیمه نامه از جمله کارهای سخت در دنیا است، خط مقدم بخش فروش شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگان آن شرکت هستند و باید به آن‌ها توجه لازم داشت. پورکیانی با بیان اینکه شعب فروش شرکت ها باید به دنبال بازاریابی نمایندگان خوب باشند گفت: سال‌هاست که به دنبال رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصد در کشور هستیم و تنها راهکار آن تقویت نمایندگان است. دبیر سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اینکه تقویت بخش فروش و نمایندگان بسیار مهم است بیان کرد: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و‌ نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند. وی ادامه داد: باید کارکنان شرکت‌های بیمه را برای ورود به عرصه دیجیتال آموزش دهیم تا با این کسب و کارهای نوین آشنا باشند. پورکیانی با اشاره به کمکی که بنیاد شهید می‌تواند برای بیمه دی داشته باشد گفت: پرتفوی بنیاد شهید فرصتی برای بیمه دی است، چراکه دروازه فروش آن از دروازه درمان می‌گذرد؛ رضایت عضو یک خانواده منجر می‌شود تا سایر اعضا نیز به سمت استفاده از این بیمه روند. دبیر سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی فرصتی برای این شرکت است، چراکه باتوجه به توانمندی ها و تجارب ایشان اتفاقات خوبی برای این شرکت بیمه‌ای پیش خواهد آمد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند.

قائم مقام بیمه دی در همایش بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنایع و شهرک‌های صنعتی خبر داد؛ حمایت بیمه دی از صنایع کوچک/ کمک بیمه به حفظ سرمایه بنگاه ها

خبر یزد - قائم مقام بیمه دی با بیان اینکه بیمه کمک شایانی در حفظ سرمایه صنایع کوچک دارد گفت: بیمه دی محصولات متنوعی برای صنایع کوچک دارد. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنایع و شهرک‌های صنعتی روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ با حمایت بیمه دی برگزار شد. این همایش با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، دکتر بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، دکتر سمیه رفیعی نماینده مجلس و رئیس فراکسیون محیط زیست و نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام شرکت بیمه دی برگزار شد. دکتر نظرعلی صلاحی‌نژاد، قائم مقام بیمه دی در این همایش گفت: در دنیا سه بازار مالی وجود دارد. نخستین بازار، بازار پول است که راهبری آن با بانک مرکزی و بانک هاست‌. دوم، بازار سرمایه است که سازمان بورس و شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری ها در این بازار فعالیت می‌کنندو سومین نهاد مالی، بازار ریسک است. وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه اعم از ۴۰ شرکت، راهبری این صنعت را در دست دارند افزود:تفاوت‌های صنعت بیمه با بازار پول و سرمایه این است که فارغ از بحث تجاری که در بازار پول و سرمایه وجود دارد، بیمه پلی است که تلاش می کند از جان، مال و مسئولیت‌ها حفاظت کند.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی یلدایی بیمه دی

خبر یزد - ۳۰ نفر از کسانی که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه حین پخش ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما اقدام به نصب «دی‌دار» کرده بود به قید قرعه برنده ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی شدند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، بیمه دی به عنوان حامی مالی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن رفت، به بینندگانی که در مدت پخش این برنامه اقدام به نصب «دی‌دار» کرده بودند، به قید قرعه جایزه ۵۰ میلیون ریالی پرداخت می کند. اسامی برندگان خوش شانس قرعه کشی شب اول ۱. حسن نوری ۲.میلاد عسکری ۳.فاطمه مومنی ۴.عباس قاسمی تاج امیر ۵.محمود اسماعیلی سادیانی ۶.فرناز عباسی ۷.ایمان فریدونی خانیمنی ۸.علی جعفری ۹.محمد مداح زاده ۱۰.منصور نگهداری

یلدا با طعم دی

خبر یزد - شب دوم ویژه برنامه یلدا با حضور مهمانان مختلف شب گذشته نیز روی آنتن رفت. این برنامه با حمایت مالی بیمه دی روی آنتن رفت و مانند شب اول به قید قرعه به ۱۰ نفر از بینندگانی که اقدام به نصب دی‌دار کرده بودند جوایز نقدی اهدا شد. برنامه یلدا پنجشنبه نیز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود و شما می توانید با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری #۱۶۷۱* اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کنید.

اسامی ۱۰ برنده خوش شانس قرعه کشی سوم بیمه دی

خبر یزد - ۱۰ نفر از بینندگان ویژه برنامه یلدای پنجشنبه شب شبکه سوم سیما که امروز اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده بودند به قید قرعه برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی شدند. ۱.بی بی زهرا مشهدی حسینی۲. سید مسعود سیدحسینی۳. فاطمه زهرا سنجری۴.مریم روکی۵.داریوش نگهدارنیا۶.محمدامیر رفیعی‌نژاد۷.زهرا عرفانی نیکو۸.ساناز عزی ایرانی۹.فاطمه سارانی۱۰.رضا جهان‌بخشی با آغاز جشنواره فروش زمستانی بیمه دی از امشب، شما میتوانید بسته های مختلف بیمه ای از جمله انواع بیمه مهندسی، ثالث، بدنه خودرو، مستمری و آتش سوزی را با تخفیف تهیه و در قرعه کشی ۴ اسفند این بیمه شرکت کنید.

ذوق زدگی جالب یوسف تیموری از هدیه تولدش

خبر یزد - بیمه دی به عنوان هدیه تولد یوسف تیموری، تصمیم گرفت این هنرمند عزیز کشورمان را یک سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرارداد دهد. شما هم می توانید با شماره گیری #۱۶۷۱* و یا مراجعه به www.dayins.com با نصب دی‌دار خود را تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهید.

اسامی ۱۰ برنده خوش شانس قرعه کشی بیمه دی

خبر یزد - ۱۰ نفر از بینندگان ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما که در حین پخش این برنامه اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده بودند به قید قرعه برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی شدند. ۱. حسن نوری۲.میلاد عسکری۳.فاطمه مومنی۴.عباس قاسمی تاج امیر۵.محمود اسماعیلی سادیانی۶.فرناز عباسی۷.ایمان فریدونی خانیمنی۸.علی جعفری۹.محمد مداح زاده۱۰.منصور نگهداری شما نیز می توانید با نصب برنامه «دی‌دار» در زمان پخش ویژه برنامه یلدای شبکه سوم برنده جایزه ۵۰ میلیون ریالی باشید. این برنامه امشب (چهارشنبه) نیز از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۱۵ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود و شما می توانید با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری *۱۶۷۱# اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کنید.

جوایز بیمه دی برای یلدایی ها

خبر یزد - بیمه دی به عنوان حامی مالی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما به قید قرعه جوایزی به بینندگان این ویژه برنامه اهدا می کند. به گزارش روابط عمومی بیمه دی ویژه برنامه یلدای شبکه سوم سیما با عنوان «یلدا» از سه شنبه شب و به مدت ۳ شب به صورت زنده روی آنتن می رود. این برنامه با اجرای یوسف تیموری و ایمان قیاسی و با حضور مهمانان مختلف روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن می رود. ویژه برنامه یلدا روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۱۵ و روز پنجشنبه همزمان با شب یلدا از ساعت ۱۹ الی ۲۴ مهمان خانه های ایرانیان خواهد بود. بیمه دی به عنوان حامی مالی این ویژه برنامه به ۱۰ نفر از بینندگانی که در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه اقدام به نصب اپلیکشن «دی‌دار» کنند به قید قرعه و در پایان این برنامه جوایزی اهدا می کند. شما نیز می توانید در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با مراجعه به وب سایت بیمه دی به نشانی https://www.dayins.com و یا شماره گیری *۱۶۷۱# اقدام به نصب اپلیکیشن «دی‌دار» کرده و شانس خود را برای برنده شدن این جایزه امتحان کنید.

ساير مطالب