تغییر و تحولات در پایانه بار یزد برای خدمت رسانی بهتر به رانندگان
پنجشنبه 16 آذر 1402 - 16:20:59
|
|
خبر یزد - تین نیوز حامد معتمدی در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد اظهار کرد: با توجه به سیاست های این اداره کل، به ویژه در سال های اخیر در خصوص اقدامات تعمیر و نگهداری پایانه بار و در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به رانندگان و متصدیان شرکت ها، واحد های خدماتی و کلیه فعالان حوزه حمل ونقل کالا، بازدیدهای دوره ای از این مجموعه در دستور کار قرار دارد. به گزراش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، افزود: طی این بازدید، پروژه های در حال اجرا و اقدامات انجام شده در خصوص تعمیر و نگهداری خدمات عمومی پایانه بار شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، محوطه پارکینگ، نحوه عملکرد سالن های اعلام بار و ... مورد بررسی قرار گرفت. معتمدی اذعان کرد: در نشستی با حضور علیرضا مشرف مدیر پایانه بار و همچنین نمایندگان شرکت های حمل ونقلی مستقر در پایانه، به طور مستقیم و بی واسطه از مسائل، مشکلات، درخواست ها و مطالبات آنان مطلع و راهکارهای مقتضی جهت برون رفت از برخی مشکلات، ارائه شد. این مقام مسئول تأکید کرد: به لطف خدا طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری تغییرات ملموسی بخشهای ساختمانی و تاسیساتی پایانه بار یزد را شاهد خواهیم بود که گامی بلند در جهت خدمت رسانی بهتر به همه فعالان در این بخش، محسوب می شود. گفتنی است قرارداد تعمیر و نگهداری پایانه بار و بازدید از پروژه های در حال انجام، عملکرد شرکت خودگردان، مشکلات شرکت های حمل ونقلی مستقر در پایانه و مسائل مربوط به کارکنان این واحدها، مشکلات پرسنل سالن های اعلام بار نیز از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت. آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/629342/تغییر-و-تحولات-در-پایانه-بار-یزد-برای-خدمت-رسانی-بهتر-به-رانندگان
|