خبر یزد
روابط‌عمومی می‌تواند وجه تمایز بِرَند موفق و ناموفق باشد
دوشنبه 22 ارديبهشت 1404 - 15:29:19
خبر یزد - به گزارش خبرنگار مهر، امین کریمیان ظهر دوشنبه در نخستین جلسه کمیته روابط عمومی‌های ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: شاید مهم‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان امروز داشت این است که گروهی ایجاد شود تا با بررسی لازم هرآنچه در حوزه روابط‌عمومی و به‌صورت ویژه روابط‌عمومی ورزشی مغفول مانده مورد توجه قرار دهد.
وی با تقدیر از حرکت استانداری اصفهان در خصوص تشکیل کمیته تخصصی روابط‌عمومی در حوزه ورزش اضافه کرد: تا کنون چنین کمیته‌ای نداشته‌ایم و این حرکت می‌تواند هم‌افزایی و توسعه و فهم و اطلاع‌رسانی برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد.
در ادامه کریمیان راه‌اندازی و تأثیرگذاری کارگروه‌ها و کمیته‌های شورای‌عالی ورزش استان به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان این استان را نقطه قوتی برای شروع اتفاقات خوب در استان دانست.
وی تصریح کرد: خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها مسیر خوب و مطلوبی را در استان طی کرده‌اند و رشد در این مسیر نیازمند برنامه‌ریزی مطابق با نیاز روز جامعه است که در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده و هفته گذشته شاهد برگزاری یکی از همین کلاس‌ها به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی بوده‌ایم.
کریمیان اضافه کرد: هفته گذشته جام تختی در استان اصفهان برگزار شد که به استناد اعداد و ارقام 400 پیوند دادن خبری انعکاس یافته که بسیار حائز اهمیت است.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با انتقاد از اینکه برخی از روابط‌عمومی‌ها در رکود به سر می‌برند و در دوره‌های آموزشی و جلسات دوره‌ای حتی حضور ندارند گفت: باید بپرسم امروز بقیه مدیران روابط‌عمومی هیئت‌ها کجا هستند؟ چرا به موضوعات مرتبط با حوزه خود ورود پیدا نمی‌کنند؟ به نظر می‌رسد که در کما قرار گرفته‌اند.
وی در ادامه به تأثیر روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمان و هیئت اشاره کرد و افزود: وجود یک روابط‌عمومی پویا باعث می‌شود سازمان همیشه در قله باشد.
کریمیان اضافه کرد: روابط‌عمومی ورزشی باید بین هیئت مختص به خود، هوادار و باشگاه و اداره رابطه برقرار کند؛ باید بین اداره و هیئت و باشگاه با نهادهای مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشد، مدیریت بحران کند و تصویر ذهنی آن هیئت و باشگاه و اداره را در ذهن ورزشکاران و جامعه به نحو احسنت پیاده‌سازی کند.
کریمان خاطرنشان کرد: در دنیای رقابتی ورزش، روابط‌عمومی می‌تواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد؛ وظیفه اصلی سازمان‌های ورزشی ارتقا و توسعه برند برای دستیابی به اقتصاد ورزش است این اقتصاد باید باشد تا ورزش هم باشد.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی در پایان گفت: در انجمن ورزشی‌نویسان آمادگی همکاری با همه هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین نیروی انسانی کاردان و کاربلد و آموزش‌های مدنظر وجود دارد.
کد خبر 6464975

http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/721951/روابط‌عمومی-می‌تواند-وجه-تمایز-بِرَند-موفق-و-ناموفق-باشد
بستن   چاپ