شهروندان بدون مراجعه حضوری، شکایتهای خود را پیگیری کنند
دوشنبه 23 تير 1404 - 10:37:12
|
|
خبر یزد - مدیرکل فناوری اطلاعات تعزیرات حکومتی یزد:در راستای هوشمندسازی خدمات عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات الکترونیک، سرویس کد دستوری USSD ویژه پیگیری شکایات، در تعزیرات حکومتی راهاندازی شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، مرتضی قاسمی گفت: در راستای تحقق ماده 107 برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با هدف گسترش خدمات غیرحضوری، سرویس کد دستوری USSD به منظور پیگیری شکایات شهروندان راه اندازی شده است. مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از این پس شهروندان میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #0135*4* نسبت به ثبت شکایت و پیگیری لحظهای وضعیت پرونده خود اقدام کنند. قاسمی همچنین به مزایای این سرویس اشاره کرد و گفت: پس از ثبت شکوائیه از طریق میز خدمت الکترونیکی، شهروندان با وارد کردن کد پیگیری 10 رقمی در سامانه USSD، بدون نیاز به مراجعه حضوری، فرآیند رسیدگی به شکایت خود را دنبال خواهند کرد.
http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/735424/شهروندان-بدون-مراجعه-حضوری،--شکایتهای-خود-را-پیگیری-کنند
|