خبر یزد
پیگیری روزانه بیش از 200 پیام مردمی در سامانه 137 منطقه 19
شنبه 9 مهر 1401 - 19:03:23
خبر یزد - مدیر بازرسی منطقه 19 از پیگیری و بازخورد روزانه بیش از 200 پیام مردمی در سامانه 137 این منطقه با هدف جلب رضایتمندی شهروندان در نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسن خوینی درخصوص پیگیری پیام های مردمی در سامانه 137 گفت: 76 درصد از این پیام‌ها درخدمات شهری با موضوع آبگرفتگی، آبیاری، نگهداشت و احداث فضای سبز است.
این مسئول با اشاره به اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری به صورت شبانه‌روزی است افزود: از ابتدای سال تا ششم مهر ماه 16 هزارو 940 پیام در این سامانه ثبت شده است که به ترتیب بیشترین آن مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست با 12 هزارو 853 پیام، معاونت فنی و عمرانی هزارو 910، معاونت شهرسازی و معماری با هزارو 547 پیام، معاونت حمل ونقل ترافیک با 612 پیام و معاونت اجتماعی و فرهنگی 18 پیام است.
او درباره مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان در حوزه مختلف عنوان کرد: معمولاً با توجه به شرایط فصلی موضوع پیام‌ها تغییر می‌کند، اما به صورت کلی بیشترین درخواست شهروندان اصلاح شیب آسفالت، آلودگی بصری نمای ملک مسکونی، آلودگی صوتی و محیطی اصناف، ایمن سازی تخریب مسکونی، ایمن سازی و محصور نمودن ساختمان متروکه مسکونی، جمع آوری زباله و ضایعات، حذف زوائد فیزیکی در کوچه، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی و طعمه گذاری موش است.
مدیر بازرسی منطقه 19 خاطرنشان کرد: افزایش تعداد پیام هر محله بستگی به شرایط محیطی غالب دارد، در صورت وقوع مواردی مانند بارش برف و باران و سایر حوادث طبیعی و غیرطبیعی تعداد درخواست‌ها و پیام‌های شهروندان نیز افزایش می‌یابد.
خوینی اظهار کرد: بعد از ثبت پیام در سامانه 137 و پردازش آن، پیام به منطقه، ناحیه، معاونت مربوطه ارجاع داده می‌شود که در مرحله بعد و پس از تأیید شهردار ناحیه، توسط همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه با شهروندان برای بررسی بیشتر تماس گرفته می‌شود و اقدامات همکاران اجرایی مورد صحت‌سنجی و بازخورد قرار می‌گیرد.
انتهای پیام 

http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/235935/پیگیری-روزانه-بیش-از-200-پیام-مردمی-در-سامانه-137-منطقه-19
بستن   چاپ