تاخیردر پروازها موجب نارضایتی مردم می شود
سه شنبه 11 بهمن 1401 - 19:32:22
|
|
خبر یزد - به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیتالله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه یزد با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از سیستم حمل و نقل دارند که باید به آن توجه شود، اظهار داشت: روحیه مردمداری باید در مسئولان تقویت شود و هر کجا قصوری انجام شد، باید این روحیه وجود داشته باشد که به راحتی از مردم عذرخواهی شود. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان وی افزود: تاخیردر پروازها و بعضا رفتار اشتباه دست اندرکاران، مردم را سرگردان و ناراحت می کند در حالی که اگر به دنبال تاخیرها از آنها عذرخواهی و با آنها همدلی شود، مردم عذر مسئولان را خواهند پذیرفت. ناصری گفت: مراکز و نهادهایی که به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند، باید روحیه مردمداری را در خود تقویت کنند زیرا مردم مسائل و مشکلات خود را دارند و نباید درگیر خدمت رسانی ناقص و بیتوجهیهای در پی آن باشند. وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تغییر مدیریتها امری عادی است اما باید تلاش کنیم هر کجا هستیم، برای مردم منشأ اثر و خدمتگزاری باشیم و همه باید برای خدا و کسب رضایت خدا کار کنند و مردمداری باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد. امام جمعه یزد گفت: باید اقدامات رفاهی برای مسافران انجام شود تا فرودگاه یزد به استانداردهای فرودگاهی نزدیک شود که امیدواریم مدیرکل جدید در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.
http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/245596/تاخیردر-پروازها-موجب-نارضایتی-مردم-می-شود
|