رسیدگی به 15 مورد شکایت نوروزی در یزد
شنبه 5 فروردين 1402 - 16:36:50
|
|
خبر یزد - ایسنا/یزد مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد از رسیدگی به 15 مورد شکایت نوروزی در یزد خبر داد. «احمد آخوندی» امروز شنبه پنجم فروردینماه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت شکایت مسافرین نوروزی یزد در سامانه 09629 از روز 24 اسفند تا 4 فروردینماه، 15 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: اکثر شکایتها مربوط به مسائل مرتبط با اسکان و اقامت مسافران و به دلیل کنسل شدن رزرو بوده، همچنین بخشی از آن در خصوص درخواست ارتقای سطح خدمات یا جلوگیری از فعالیت واحد فاقد مجوز بوده است. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان بهگزارش ایسنا و به نقل از روابطعمومی میراثفرهنگی یزد، آخوندی ادامه داد: موضوعی که در نارضایتی مسافران مشهود بوده درزمینهی خرید از سایتهای رزرواسیون یا دفاتر خدمات مسافرتی است و اینکه برای خرید اتاق هزینهای بالاتر از نرخ مصوب واحد را باید پرداطخت کنند. به گفته وی، همه موارد ثبتشده در سامانه طی همان روز مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکل و جلب نظر میهمانان اقدام شده است. انتهای پیام
http://www.Yazd-Online.ir/Fa/News/414965/رسیدگی-به-15-مورد-شکایت-نوروزی-در-یزد
|