خبر یزد

آخرين مطالب

دانشگاه‌های برترحوزه مهارت افزایی معرفی شدند/ درخشش دانشگاه‌های علم و صنعت، یزد و رازی کرمانشاه علمي

دانشگاه‌های برترحوزه مهارت افزایی معرفی شدند/ درخشش دانشگاه‌های علم و صنعت، یزد و رازی کرمانشاه
  بزرگنمايي:

خبر یزد - در بیست و هشتمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور که دوشنبه 21 آذرماه با حضور رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و معاونین و مدیران پژوهش وزارتخانه‌ها و دستگاه های اجرایی برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
در بخش وزارتخانه و دستگاه اجرایی برتر در همکاری با دانشگاه‌ها، از محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمد جوادزاده کمند معاون سرمایه و نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، حمیدرضا طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری، محمدرضا کمالی رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح و ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تقدیر شد.
همچنین شرکت توسعه سازان پهنه کیانسه در همکاری با دانشگاه زابل، شرکت سنگ آهک مرکزی ایران-بافق در همکاری با دانشگاه یزد و شرکت ماشین سازی گاز کربنیک شهرکرد در همکاری با پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی به عنوان برگزیدگان بخش خصوصی در همکاری با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. از جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در حوزه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت نیز تجلیل شد.
همچنین سه دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه یزد و دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دانشگاه های برگزیده در حوزه مهارت افزایی شناخته شدند و از روسای این دانشگاه ها تقدیر شد. از غنودی رئیس مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه مازندران به عنوان تنها دانشگاه برگزیده در توسعه مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی تقدیر شد.
در ادامه این مراسم مجریان و کارفرمایان طرح‌های صنعتی برگزیده نیز معرفی شدند که به این شرح است؛ طرح "آسیب شناسی وضعیت موجود و تدوین الگوی برای برآورد تراز مالی فیزیکی طرح توسعه عمران شهری و تبدیل آن به تراز اقتصادی" که مجری این طرح رضا یگانی از دانشگاه صنعتی سهند و کارفرما و وزارت نیرو شرکت مدیریت منابع آب ایران بوده است. طرح دوم "ارائه الگوی شبیه سازی برای بررسی افزایش حداقل دستمزد شاخص های اقتصادی تورم-رشد اقتصادی-اشتغال- رفاه" که مجری طرح غلامرضا کشاورز حداد از دانشگاه صنعتی شریف و کارفرما معاونت سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی بوده است.
طرح سوم "مروری بر توسعه روش‌های تشخیص سریع دهانه رحم مبتنی بر اندازه گیری لود ویروس پاپیلومای انسانی نوع 16 و 18 با استفاده از زیست حسگر های الکتروشیمیایی" که مجری آن محسن فلاح زواره از دانشگاه خوارزمی و کارفرمای طرح معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی بوده است. طرح چهارم "تدوین مستندات اجرایی فرآیندهای وضع مطلوب منتخب در زنجیره ارزش بازرگانی خارجی به همراه الزامات ماژول بازرگانی زنجیره واردات بازرگانی دولتی ایران" که مجری طرح مهدی مرتضوی از دانشگاه تربیت مدرس و کارفرما وزارت جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی ایران بوده است.
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به دلیل افزایش بازده و بهبود کیفی مزارع برنج در استان‌مازندران و مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا به دلیل شناسایی و توسعه زنجیره ارزش فعالیت‌های مرتبط با انگور در استان قزوین به عنوان دانشگاه های برتر در حوزه مدیریت انسانی شناخته شدند و از بهرام عزیزالله گنجی و حامد قربانی تجلیل صورت گرفت.
سه فرصت مطالعاتی به عنوان فرصت مطالعاتی برتر در جامعه و صنعت شناخته شدند که خدیجه هوشیاری با فرصت مطالعاتی "تولید صنعتی پلی آلومینیوم کلراید نوع مایع و جامد در شرکت معدن شیمی امید" به عنوان اولین نفر تقدیر شد. همچنین صدیقه سینا هیئت علمی دانشگاه شیراز با عنوان فرصت مطالعاتی امکان سنجی استفاده از شبکه های عصبی عمیق و در بازسازی تصاویر سی تی از تصاویر پت در بیمارستان کوثر شیراز و مسعود دیدار خواه عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان فرصت مطالعاتی ارتباط صنعت دامپروری و دانشگاه در سازمان جهاد کشاورزی تقدیر شدند.
همچنین از هفت پایان نامه و رساله تقاضامحور برگزیده تقدیر شد که به این شرح است؛ طرح "طراحی ساخت و ارزیابی سامانه سنجش درخت مواد جامد های عبوری در سوسپانسیون دوفازی، مبتنی بر توموگرافی امپدانس الکتریکی" به نگارش نازیلا طربی از دانشگاه تهران، "تحلیل تجربی و عددی پدیده خوردگی خستگی آلیاژ آلومینیوم 5083 جوشکاری شده به روش های migh و mig+fsp در محیط آب دریا" به نگارش محمدرضا هادوی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و طرح "پایش گستره سیل از تصاویر ماهواره ای سنتینل 1 و 2 با استفاده از مدل MRF بهبود یافته" به نگارش امین محسنی فر از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان پایان نامه و رساله برگزیده معرفی شدند.
براساس این گزارش طرح "بررسی عددی نویز عبوری از بولیر بازیاب حرارت در یک نیروگاه سیکل ترکیبی" به نگارش علیرضا برقی از دانشگاه بین المللی امام خمینی، طرح "بهینه سازی سیستم فاًهای کارخانه خمیر از بازیافت با هدف کاهش بار COD با اجرای پایلوت پلنت آزمایشگاهی" به نگارش فرید یوسفی از دانشگاه صنعتی شریف، طرح "استفاده از فرایند پلاسما در حضور کاتالیست N-tio2 برای تصفیه پستی شهرک صنعتی اشتهارد" به نگارش پریسا محرمخانی از دانشگاه خوارزمی از دیگر پایان نامه ها و رساله های برتر به شمار می روند که امروز معرفی شدند. فرصت مطالعاتی مصطفی شوریان با عنوان "نانوذرات در سیستم های حامل دارو در شرکت سبحان آنکولوژی" به عنوان فرصت مطالعاتی برتر معرفی و تقدیر شد.
در این نشست همچنین ایده های برتر چهارمین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در ارتباط دانشگاه و صنعت معرفی شدند که به این شرح است؛ ایده مهرانگیز علینژاد از دانشگاه شهید باهنر کرمان با عنوان " آموزش کاربردی و مهارت محور با الگوی آتما"، ایده محمد شریف شریف زاده از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با عنوان "سازوکاری برای بازآفرینی ارزش های بومی و تجربه سنتی تعاون گری در فرایند کسب و کارهای نوین دانشگاهی" و ایده هادی ثمره صلواتی پور با عنوان "سامانه تعاملی بومی فرصت برای دستیابی به مدل موثر تعامل صنعت و دانشگاه در استان کرمان با در نظر گرفتن 4 اون دولت، صنعت، دانشگاه و اتاق بازرگانی استان به عنوان تشکل تشکل ها" ایده های برتری بودند که امروز معرفی و از صاحبان آن تجلیل شد.
پایان پیام/

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/238994/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

پیشنهاد افزایش 40 درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد

کشف رشوه‌خواری 20 میلیارد ریالی دو نفر از مدیران ارشد استان یزد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

صرفه جویی 40 درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

تخصیص بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیاردی در استان یزد

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

114 هکتار نخاله‌ ساختمانی طبیعت مهریز را ویران می‌کند

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

فقط 3 درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

114 هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیاردی

برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند