رسیدگی به 15 مورد شکایت نوروزی در یزد
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد - ایسنا/یزد مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد از رسیدگی به 15 مورد شکایت نوروزی در یزد خبر داد.
«احمد آخوندی» امروز شنبه پنجم فروردینماه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت شکایت مسافرین نوروزی یزد در سامانه 09629 از روز 24 اسفند تا 4 فروردینماه، 15 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: اکثر شکایتها مربوط به مسائل مرتبط با اسکان و اقامت مسافران و به دلیل کنسل شدن رزرو بوده، همچنین بخشی از آن در خصوص درخواست ارتقای سطح خدمات یا جلوگیری از فعالیت واحد فاقد مجوز بوده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
بهگزارش ایسنا و به نقل از روابطعمومی میراثفرهنگی یزد، آخوندی ادامه داد: موضوعی که در نارضایتی مسافران مشهود بوده درزمینهی خرید از سایتهای رزرواسیون یا دفاتر خدمات مسافرتی است و اینکه برای خرید اتاق هزینهای بالاتر از نرخ مصوب واحد را باید پرداطخت کنند.
به گفته وی، همه موارد ثبتشده در سامانه طی همان روز مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکل و جلب نظر میهمانان اقدام شده است.
انتهای پیام
-
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶:۵۰
-
۲۶ بازديد
-

-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/414965/