خبر یزد

آخرين مطالب

در نشست خبری مطرح شد؛

شهداب در راه مسابقات آسیایی بحرین/گردهمایی نسل طلایی والیبال سياسي

شهداب در راه مسابقات آسیایی بحرین/گردهمایی نسل طلایی والیبال
  بزرگنمايي:

خبر یزد - یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر 1401 شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از 24 تا 31 اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرمربی‌گری این تیم را اکنون محمدرضا تندروان بر عهده دارد که سال گذشته عنوان بهترین مربی سال 1401 ایران را کسب کرد.
این تیم قرار است به عنوان نماینده والیبال ایران با ترکیب مهدی مهدوی، سعید معروف، بهزاد حیدرشاهی، ایلشن داودی پور، امیر غفور، یونس قلیچ نیازی، امیرحسین صداقت، محمد صادقی، شهروز همایون فرمنش، میثم صالحی، سعید جواهری، مبین نصیری، مسعود غلامی، رضا عابدینی، محمد ولی زاده، مهرداد بابایی، مهدی مرندی و علی اصغر میرحسینی با مدیریت خوش خبر در این رقابت‌ها شرکت کند.

خبر یزد


شرافت مدیرعامل شهداب، خوش خبر مدیر تیم والیبال بزرگسالان، تندروان سرمربی شهداب و مهدوی کاپیتان این تیم عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران یزد حاضر شدند تا در آستانه این بازی مهم، به سئوالات آنها پاسخ دهند.
100 درصد پای کار تیم شهداب هستم
محمدرضا تندروان در نشست خبری با اشاره به حذف مؤذن از لیست اسامی شهداب در بازی‌های آسیایی بحرین اظهار داشت: مؤذن از بازیکنان خوش اخلاق و فنی تیم بود اما یک ساعت قبل از ارسال اسامی تیم به فدراسیون والیبال، پزشک تیم اعلام کرد که درمان او 10 تا 20 روز طول می‌کشد و در نهایت نام او از لیست بیرون آورده شد.

خبر یزد


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضورش در شهداب به عنوان مربی افزود: با مجموعه‌ای کار می‌کنم که نه دولتی است و نه لابی‌گری دارد بلکه با تیم خود در حال حمایت از ورزش کشور است بنابراین به راحتی از کنار مربی که قهرمان نشود، می‌گذرد بر این اساس خود را موظف می‌دانم که 100 درصد پای کار تیم باشم.
تندروان ادامه داد: به عنوان سرمربی تیم، هر آنچه آموخته‌ام در اختیار تیم قرار خواهم داد، تیم‌های رقیب را آنالیز می‌کنم و در کنار تیم برای مسابقه آماده می‌شوم، طبیعی است که گاه پیروز می‌شویم و گاه شکست می‌خوریم اما اینکه تمام توان خود را پای کار گذاشته‌ام، خودم را راضی می‌کند.
تیم از نظر روانی در بهترین شرایط است
وی عنوان کرد: اکنون تیم از نظر روانی و انگیزه، در بهترین شرایط است و انگیزه کافی برای بازی دارد و به پیروزی در بازی‌های آسیایی بحرین امید داریم.

خبر یزد


سرمربی تیم والیبال شهداب اظهار داشت: مهمترین رقیب ما تیم افغانستان است زیرا اگر نام‌ها و تیم‌های کوچک را رقیب ندانیم، کلاه ما پس معرکه خواهد بود، همه معتقدند که رقیب اول ما عراق است اما تیم عراق به خاطر بازیکنان خارجی خود شهرت دارد و هفته ای یک بار در حال تعویض بازیکن خارجی است.
عراق و افغانستان دغدغه اصلی من هستند
وی ادامه داد: عراق و افغانستان برای من دغدغه هستند و پس از آن، چین تایپه که البته این تیم را آنالیز کرده‌ام و معتقدم تیم ما باید به زمین برود، دفاع کند، بازی کند تا در برابر این تیم به برد برسد.
تندروان تاکید کرد: تیم پلیس قطر نیز که چهار بازیکن خارجی دارد در رده بعدی و سپس تیم قزاقستان که در بازی‌های سال گذشته به مقام چهارم رسید، رقبای شهداب هستند.

خبر یزد


وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بعد از بازی‌های بحرین در یزد می‌مانید یا خیر گفت: اگر فضا مناسب باشد، علاقمند به ماندن هستم ضمن اینکه معتقدم شهداب به دنبال افراد حرفه‌ای است و می‌خواهد با حرفه‌ای ها تیمش را جلو ببرد بنابراین کجا از اینجا بهتر و بی‌شک روزی که بخواهم از شهداب بروم، بسیار ناراحت خواهم شد.
عاشق یزدی‌ها هستم
سرمربی تیم والیبال شهداب عنوان کرد: اینکه عده‌ای مدام از بازیکنان و مربی بومی حرف می‌زنند صحیح نیست و واقعیت این است که هر استانی در یک یا چند عرصه توانمند است و تیم‌های حرفه‌ای نباید خود را صرف بازیکنان غیرحرفه‌ای اما بومی کنند.
تندروان تاکید کرد: من عاشق یزدی‌ها هستم و بعد از بازی‌های آسیایی بحرین اگر مرا بخواهند، بی‌شک در یزد و در شهداب خواهم ماند.
درخواست حمایت معنوی از مسئولان دارم
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد نیز در این نشست اظهار داشت: شهداب یز در حال حاضر با عملکردی که ظرف پنج سال گذشته داشته، مورد اقبال مردم قرار گرفته و در بیان عملکرد این تیم همین نکته کافی است که از زمان قهرمانی شهداب، فروش توپ والیبال در یزد سه برابر فروش توپ فوتبال شده که این باعث خرسندی است و نشان از دنبال کردن بازی‌ها و علاقمند شدن یزدی‌ها به ورزش والیبال است.

خبر یزد


امیر شرافت ضمن قدردانی از رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد: مسئولان فدراسیون مانند یک پدر در کنار تیم هستند و انتظار داریم سایر ارکان فدراسیون نیز همین‌گونه دغدغه‌مند باشند زیرا شهداب تیمی در حد و اندازه‌های تیم ملی است و امیدواریم همه با هم با همدلی بتوانیم پرچم والیبال ایران را در آسیا بالا ببریم.
وی عنوان کرد: گرچه عده‌ای در فدراسیون شیطنت‌هایی دارند اما نگاه ما به رئیس و هیئت رئیسه است ضمن اینکه طبیعی است که عده‌ای شیطنت‌هایی داشته باشند اما توجهی به آن نداریم و با قدرت کار را پیش می‌بریم.
شرافت با اشاره به بودجه و اعتبار تیم بیان کرد: خواسته ما از مسئولان، حمایت معنوی است گرچه شهداب توان مالی محدودی دارد اما تا حد توان تیم را ارتقاء خواهیم داد و تلاش می‌کنیم حرفه‌ای عمل کنیم، در استان یزد بخش خصوصی قوی‌تر از شهداب وجود دارد که به ورزش ورود نکرده‌اند اما درخواست ما این است که اجازه بدهند شهداب همین والیبال و هندبال را دنبال کند و به سایر رشته‌ها فعلاً ورودی نداشته باشد.
با تندروان قرارداد دو سال بسته‌ام
وی در مورد تیم والیبال بانوان نیز افزود: تیم بانوان نیز داریم اما محدود به سطح استان است، بانوان به شدت علاقمند به والیبال هستند اما حواشی پیرامون این رشته برای بانوان بسیار است و امیدواریم با کمک رسانه‌ها بتوانیم این حواشی را از بین ببریم.

خبر یزد


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب در مورد حفظ سرمربی تیم و برخی بازیکنان نیز بیان کرد: با امیر تندروان قرارداد دو ساله بسته ایم و بعد از بازی‌های آسیایی با هر نتیجه‌ای، کار خود را با او ادامه خواهیم داد.
کاپیتان تیم والیبال شهداب نیز در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر حضور سعید معروف در شهداب عنوان کرد: با معروف بیشتر رفیق هستم تا رقیب، ما همیشه در کنار هم به هدف مشترکمان فکر می‌کنیم.

خبر یزد


مهدی مهدوی اظهار داشت: جمع کردن اکیپی که به نسل طلایی والیبال شهرت دارد در کنار یکدیگر دشوار است اما شهداب دارد این اقدام را انجام می دهد و حضور تندروان، معروف، غفور، مرندی، عابدینی و … که در اردوهای تیم ملی والیبال حضور داشتند در کنار یکدیگر اگر به قهرمانی منجر شود، خاطرات آن دوران طلایی تکرار خواهد شد.
وی افزود: از سال 2016 دیگر در تیم ملی حضور ندارم بنابراین حضور بازیکنان آن دوران در تیم شهداب، یادآور خاطرات خوبی برای همه ماست و امیدواریم بتوانیم موفقیت های آن دوران را دوباره تکرار کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/598804/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/2 انتصاب در انجمن سینمای جوانان

استاندار یزد: گره‌های ذهنی حجاب پاسخ داده شود

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک

پیروزی نماینده بافق در مرحله پلی‌آف فوتسال

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

رشد درآمد‌های وصولی گمرک یزد

کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت به شبکه زیرساختی قنوات

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد

دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

رشد 7 برابری استقبال از رویداد ایده شو

افتتاح طرح‌های بزرگ در بهاباد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

بررسی و کنترل وضعیت آبگیری بندهای تغذیه مصنوعی در حین وقوع سیل

دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟

طرح‌های بزرگی در بهاباد افتتاح می‌شود

اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

پیروزی تیم پاس بافق در هفته اول مرحله پلی آف لیگ دسته 2 فوتسال

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد

پیروزی نماینده بافق در مرحله پلی آف فوتسال

ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود

تولید 750 تن ماهی سردآبی در استان یزد

ایجاد 31 هزار اشتغال به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد

ارتقای سیما و منظر شهری با تقویت روشنایی شهر

توصیه امام جمعه یزد به دانشگاه‌ها درباره بی‌حجابی

وصول بیش از 161 هزار میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف استان

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

برپایی آئین های شکرگزاری در روز گندم و نان

آزادی یک زندانی با یاری کانون خدمت رضوی

تداوم روند رشد صدور اسناد مالکیت در استان یزد برای سومین سال

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه