خبر یزد

آخرين مطالب

با حضور مشاور استاندار تهران برگزار شد؛

نخستین نشست شورای مدیران ارتباطی صنایع با شهردار منطقه 21 شهرداری تهران

نخستین نشست شورای مدیران ارتباطی صنایع با شهردار منطقه 21
  بزرگنمايي:

خبر یزد - نخستین نشست شورای مدیران ارتباطی صنایع و کارخانجات با مدیریت ارشد شهری منطقه 21 به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها و با هدف هم‌اندیشی هرچه بیشتر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه در ابتدای این نشست صمیمانه ضمن تبریک دهه کرامت و هفته ارتباطات و روابط عمومی‌ها، گفت: بار اصلی شعار سال 1402 مبنی بر "مهار تورم؛ رشد تولید" که توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نیکی انتخاب شده، به مجموعه صنایع، کارخانجات و واحدهای تولیدی برمی‌گردد. گردانندگان چرخ تولید و اقتصاد ملی می‌توانند ضمن تولید، امیدافزایی و مشتری‌مداری در زمینه همفکری با مدیران ارشد نیز نقش‌آفرینی کنند.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه 21 به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان می‌تواند به صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده شهری این نقطه از پایتخت در زمینه‌هایی از قبیل بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های شهری کمک کند تا موانع از سر راه تولید و اشتغال برداشته شود.
شهردار منطقه 21 افزود: حضور "محمد صائبی" مشاور استاندار تهران در این جلسه می‌تواند زمینه‌ساز رفع موانع موجود بر سر راه تولید و صنعت شود؛ مدیران ارتباطی صنایع نیز پیام اصلی این جلسه که همانا تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی است را به سمع و نظر مدیران‌عامل برسانند.
مدیریت ارشد شهری دیار پیشرفت و نوآوری تاکید کرد: در سایه آشنایی و هم‌افزایی هرچه بیشتر مدیران ارتباطی حاضر در این جلسه با یکدیگر و برگزاری مستمر جلسات مشورتی و دوستانه؛ روند صدور مجوزها و انجام تمامی موارد که به نوعی به شهرداری تهران و مجموعه مدیریت شهری پایتخت مربوط می‌شود، تسریع خواهد شد.
"محمدرضا پوریافر" تصریح کرد: با کمک یکایک شما عزیزان در مجموعه‌های توانمند صنعتی و تولیدی می‌توان چهره شهر را زیباتر کرد. رسالت خدماتی شهرداری تهران بر کسی پوشیده نیست، اما در عرصه اجتماعی می‌توان کارهای بزرگ و ماندگاری را با مشارکت بخش دولتی و خصوصی به انجام رساند.
وی توضیح داد: اردوهای راهیان پیشرفت از دهه فجر سال گذشته در منطقه 21 و با همکاری معاونت اجتماعی، آموزش و پرورش و صنایع کلید خورد. ادامه این مسیر روشن و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌تواند دانش‌آموزان و دانشجویان در راه انتخاب رشته و شغل آینده، یاری دهد. همچنین آنان را به عنوان آینده‌سازان ایران عزیز اسلامی بیش از پیش به ایران و ایرانی بودن مفتخر سازد.
وی یادآور شد: مبحث مهم مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی در سایه تعاملات مطلوبی که فی‌مابین مدیریت شهری منطقه 21 و صنایع برقرار است، منجر به اتفاقات مبارکی از جمله نهضت نگهداشت آسفالت معابر در خیابان‌های مجاور کارخانجات شده است. همچنین توسعه استارت‌آپ‌ها و ساخت مسکن برای کارگران بخش صنعتی باتوجه به وجود عرصه‌های باز در سطح منطقه 21 مورد تاکید است‌.
در ادامه این نشست صمیمی "محمد صائبی" مشاور استاندار تهران و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: مدیران ارتباطی صنایع و کارخانجات در سایه تشکیل این جلسه خلاقانه می‌توانند با یکدیگر بیشتر آشنا شوند و برای رفع موانع موجود بر سر راه تولید و صنعت مجموعه خود تلاش کنند.
وی ادامه داد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال در استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا با همراهی مدیران ارتباطی صنایع و طرح موارد موردنظر آنان، در جهت بررسی و رفع مشکلات احتمالی موجود گام بردارد و زمینه‌ساز رونق تولید و محرک اشتغال و کارآفرینی باشد.
صائبی تاکید کرد: مبحث مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی CSR در ایران، بسیار جدید است و هنوز جای کار دارد. با همفکری بخش‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی؛ پیوند مبارکی به منظور تحقق اتفاقات بزرگ و ماندگاری از این دست انجام خواهد گرفت.
"فرشید اسحاقی" مدیر اداره روابط عمومی منطقه 21 نیز در این جلسه گفت: اقدامات متعددی در عرصه‌های اجتماعی، مشارکتی و عمرانی با ابتکار و خلاقیت مجموعه مدیریت شهری منطقه 21 و همراهی صنایع بزرگ مستقر در محدوده شهری این منطقه رقم خورده است.
وی افزود: توسعه ورزش کارگری با هدف افزایش میزان فعالیت بدنی این قشر از جامعه و ایجاد شور و نشاط در محیط کار، به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم ورزشی منطقه 21 پیگیری می‌شود. در همین راستا؛ مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری تهران آماده انعقاد تفاهم‌نامه با بخش صنعتی با هدف رقم زدن ساعات خوشی برای اوقات فراغت آنان است.
مدیر اداره روابط عمومی منطقه 21 تبیین کرد: رنگ‌آمیزی جداره‌های کارخانجات، ساخت المان استاندارد از معروف‌ترین و نام‌آشناترین محصول هر کارخانه و بهره‌گیری از رنگ و نقش جهت پوشاندن لوله‌ها و دودکش‌های صنایع می‌تواند در زیباتر شدن جلوه‌هاو مناظر شهری که در دید عموم مردم و مسافرین عبوری از بزرگراه‌های منطقه 21 است، کمک شایانی کند.
در ادامه این جلسه "میرمحمد مطهری موید" معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 گفت: سه موضوع در مجموعه مدیریت شهری منطقه در بخش اجتماعی و فرهنگی دنبال می‌شود که اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان؛ انجام فعالیت‌های عام المنفعه شامل طرح گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند و همچنین آمادگی برای طرح‌های مشترک ورزشی و المپیادها در ده رشته متنوع برای بانوان و آقایان از این جمله است.
انتهای پیام/
در پایان این نشست صمیمی؛ هر یک مدیران ارتباطی صنایع و نمایندگان آنان که از شرکت‌های لنت ترمز ایران، بهنوش ایران، دانشگاه هوافضا، گروه ارج، طراحی و مهندسی ساپکو، پارس الکتریک، پاکسان، ایران خودرو، سایپا، آما، ایران هورمون، داروپخش، چای دبش، رنگ الوان، فرش وزراء، سایپا دیزل و هلدینگ رایزکو آمده بودند، نسبت به بیان مسائل و پیشنهادات خود برای جلسات آتی اقدام‌کردند.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/603419/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ 4 هزار حافظ قرآن کریم

امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند

پویش بزرگ وعده صادق در یزد

عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد

پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز

کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

حمایت مردم میبد از عملیات مقتدرانه سپاه

تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز 15 زخمی بر جا گذاشت

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی مردم استان یزد در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از عملیات وعده صادق

حمایت مردم یزد از اقدام شجاعانه علیه اسراییل غاصب

ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است

راهپیمایی مردم شهرستان خاتم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق +فیلم

روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی

دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد

سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است

راهپیمایی مردم استان یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق

ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است

بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه

حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس

فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد

راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

31 فروردین، روز ملی گندم و نان

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد

جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

15 مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد

15 مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز

اوقات شرعی جمعه 31 فروردین در یزد

تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق

جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان

15 مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد 15 زخمی بر جا گذاشت

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با 15 مصدوم

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد