برتری فرودگاه یزد در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد - "کمال دهقان منشادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه بین المللی یزد در بخش های دسترسی مسافران به فرودگاه و استقرار غرفه های فروشگاهی رتبه دوم کشور و در بخش های نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی جهت پذیرش و دسترسی مسافران به آب آشامیدنی در رتبه سوم فرودگاههای کشور قرار گرفته است.
وی افزود: طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه 1403 اجرا شده که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاه های منتخب کشور بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفر بوده است.
روزانه بطور میانگین 10 پرواز در فرودگاه یزد انجام میشود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای دیگری مثل عتبات عالیات، تبریز،کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.
استانها یزد 0 نفر
-
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷:۵۳
-
۹ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/674608/