يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

گره‌گشایی از پروژه‌های عمرانی در نشست شهرداری و اداره برق

گره‌گشایی از پروژه‌های عمرانی در نشست شهرداری و اداره برق
خبر یزد - در نشستی با هدایت سید مهدی طلایی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهرداری یزد و شرکت توزیع نیروی برق گرد هم آمدند تا با ایجاد یک زبان مشترک، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین روشنایی معابر را تسریع کنند.
  بزرگنمايي:

خبر یزد - به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست هماهنگی و هم‌افزایی میان شهرداری یزد و شرکت توزیع نیروی برق استان به ریاست سید مهدی طلایی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار شد.
در این جلسه که با حضور شهردار یزد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مسئولان مرتبط همراه بود، راهکارهای افزایش هماهنگی برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی بررسی شد.
حاضران بر ضرورت برنامه‌ریزی مشترک و رفع موانع اجرایی میان این دو نهاد کلیدی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تأکید کردند.
در ادامه این نشست، مسائل مرتبط با پروژه‌های در دست اجرا و نحوه تأمین زیرساخت‌های برق مورد واکاوی قرار گرفت.
با تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، انتظار می‌رود روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر یزد که نیازمند هماهنگی در حوزه روشنایی و جابجایی تأسیسات برقی هستند، با سرعت بیشتری تسهیل شود.

خبر یزد

هم‌افزایی برای شهر روشن

خبر یزد

هم‌افزایی برای شهر روشن

خبر یزد

هم‌افزایی برای شهر روشن

خبر یزد

هم‌افزایی برای شهر روشن

خبر یزد

هم‌افزایی برای شهر روشن


نظرات شما