هویت محوری، رسالت رسانه ملی در حوزه تبلیغات
فرهنگي
بزرگنمايي:
خبر یزد - احسان کریمی در نخستین نشست صنعت و رسانه ملی در یزد با بیان نقش تبلیغات در عرصه های مختلف اظهار داشت: متاسفانه در استان یزد در حوزه تبلیغات و تجارت ضعیف کار شده که رسانه ملی در نظر دارد با هویت سازی در این بخش، صنعت یزد را تقویت کند.
وی به سبک مدیریتی یزدیها اشاره کرد و افزود: عزم و اراده، حزم، نظم و رزم چهار عنصر مهم در سبک مدیریتی یزدی هاست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد اظهار داشت: تلاش یزدیها و دوراندیشی آنها باعث شده تا بر محدودیتها فائق آیند، با آن مقابله کنند و محدودیت را به فرصت تبدیل کنند.
احسان کریمی در ادامه سخنان خود گفت: مردمان استان یزد در همهی زمینه ها، خلاق و مبتکر هستند و مشتری مدار.
وی خاطرنشان کرد: صنعتگران یزدی خدمتگزار صادق و بی منت هستند و در بحث کیفیت گرایی در کشور زبانزد هستند به گونه ای که تولیدات باکیفیت ایرانی با نام یزدیها عجین شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد افزود: بهره وری از دیگر مولفه هایی است که تولیدکنندگان یزدی به آن توجه دارند.
کریمی خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز استان یزد آمادگی دارد تا در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات، بازوی کمکی برای صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی باشد.
در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش با بیان اینکه تبلیغات، حلقه ی مفقودهی کسب و کار است به تشریح راهکارهای موثر تبلیغات پرداخت.
نخستین نشست صنعت و رسانه ملی با حضور جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان در یزد برگزار شد.
-
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۱۲:۲۶ PM
-
۴۰ بازديد
-
جام جم
-
احسان کریمی
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/628037/