خبر یزد - نشستی به منظور برنامهریزی و هماهنگی اجرای برنامههای آگاهیبخشی در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، میان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، جلسه هماهنگی میان علی دهقاننیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.
علی دهقاننیری در این نشست بر نقش مؤثر نهادهای فرهنگی و مذهبی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تأکید کرد.
وی استفاده از تریبونهای نماز جمعه را در کاهش گرایش به مواد مخدر بسیار مؤثر ارزیابی نمود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز آمادگی کامل ائمه جمعه را برای همکاری اعلام کرد.
وی بر ضرورت گسترش فعالیتهای فرهنگی و تبیین آموزههای دینی در خطبههای نماز جمعه تأکید ورزید.
در این نشست بر اجرای برنامههای مشترک از جمله بهرهگیری از ظرفیت مبلغان دینی و تولید محتوای آموزشی تأکید شد.
هدف از این نشست، برنامهریزی برای اجرای برنامههای فرهنگی، آموزشی و آگاهیبخشی بود.